Ændre 5 frames med et klik
Fra : simon moore højer

Dato : 15-06-02 16:49

Hejsa
Jeg er ved at lave en hjemmeside med fem frames, og den skal
gerne være på 2 sprog. Det er meningen at man skal kunne skifte
sprog ved at trykke på et flag i bunden (PA og PB) og så skifter
de fem frames (F1 F2 F3 F4 F5). I kan se hvad jeg mener
HERhttp://www.geocities.com/nruk_com/pictures/til-html.gif

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Andersen

Dato : 15-06-02 19:02

simon moore højer wrote in <aefnll$e5t$1@sunsite.dk>:
[...]
> trykke på et flag i bunden (PA og PB) og så skifter
> de fem frames
[...]

Læs om at skifte to frames med ét klik, så kan du nok selv løse opgaven.
Så vidt jeg husker står der 3 løsninger i FAQ'en på usenet.dk.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)