</form> skifter linie
Fra : Bo Dudek

Dato : 15-06-02 15:31

Hejsa

Jeg har gang i en tabel, hvor der i den ene celle er en formular.. mit
problem er, at sluttagget (</form>) åbenbart automatisk efterfølges af
et linieskift.. og dette er IKKE hensigtmæssigt til det jeg skal bruge
det til.. kan man undgå linieskiftet?

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : Peter Brodersen

Dato : 15-06-02 15:48

On Sat, 15 Jun 2002 14:31:03 GMT, bo@REMOVEbodudek.dk (Bo Dudek)
wrote:

> [...]
>problem er, at sluttagget (</form>) åbenbart automatisk efterfølges af
>et linieskift.. og dette er IKKE hensigtmæssigt til det jeg skal bruge

Det skyldes at form er et block-element, og ikke et inline-element.
Det kan dog let ordnes vha. CSS; sæt display til at være inline. Fx:

<form style="display: inline;" action="...">

--
- Peter Brodersen

Fra : Bo Dudek

Dato : 15-06-02 15:51

>Det skyldes at form er et block-element, og ikke et inline-element.
>Det kan dog let ordnes vha. CSS; sæt display til at være inline. Fx:
>
><form style="display: inline;" action="...">
det var jo bare det, der skulle til.. lækkert =))) mange tak