Ang. GTA 3 fejlmeddelse!
Fra : Zwam

Dato : 15-06-02 15:18

Hej!

Jeg har lige købt GTA3 men jeg har et problem med at få det til at kører!
Når jeg starter spiller kommer den op med en fejlmeddelse og siger at jeg
mindst skal have 12 mb grafikkort for. Det underlige er bare at jeg har Riva
TNT m. 16 mb (hvilket spillet burde kunne kører med). Er der nogen der har
oplevet ligende problem??

Jeg har installeret directx 8.1

Min hardware spec.:
450 mhz Celeron
128 mb-ram
16mb-ram grafikkort
Win2k

Håber i kan hjælpe

David

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-06-02 16:02

Zwam wrote:
> [...]
> bare at jeg har Riva TNT m. 16 mb (hvilket spillet burde kunne kører
> med). Er der nogen der har oplevet ligende problem??

opdater driverne til de seneste fra www.nvidia.com

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 15-06-02 17:57

Zwam skrev:

> [...]
> mindst skal have 12 mb grafikkort for. Det underlige er bare at jeg har Riva
> TNT m. 16 mb (hvilket spillet burde kunne kører med).

Ikke lige løsningen på dit problem, men på min bærbar som kun et et 8 mb
ATI grafikkort, der vil det fint spilles.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede