bagplade til soltek 75-kav
Fra : wuffer

Dato : 15-06-02 15:07

er der nogen der har sådan en fætter liggende de vil af med da jeg fik
mit kabinet var der kun en med men den havde ik huller til lyd så nu
mangler jeg den altså

mvh wuffer

Fra : MuffDiver

Dato : 16-06-02 10:33

wuffer <wuffer@email.com> skrev i news:3d0b4986.16815999@news.inet.tele.dk
> er der nogen der har sådan en fætter liggende de vil af med da jeg fik
> mit kabinet var der kun en med men den havde ik huller til lyd så nu
> mangler jeg den altså
>
> mvh wuffer
hvad med en boremaskine....

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 16-06-02 11:24

wuffer <wuffer@email.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d0b4986.16815999@news.inet.tele.dk...

Du har da ikke noget at bruge en ekstra bagplade til . Den der er
fastmonteret på bundkortet er da udmærket.

Mvh. Finn

Fra : wuffer

Dato : 16-06-02 12:20

den bagplade jeg har passer ik til det bundkort og nej jeg vil ik til
at bore ska os lave til gameporten og det gider jeg ik det blir
sikkert os grimt er ik go til sådan noget

mvh wuffer

Fra : [9000] Søren

Dato : 16-06-02 12:52

> er der nogen der har sådan en fætter liggende de vil af med da jeg fik
> mit kabinet var der kun en med men den havde ik huller til lyd så nu
> mangler jeg den altså

Hvor bor du henne wuffer? Jeg har en med for mange huller som jeg gerne vil
bytte

I Aalborg..

/Søren

Fra : wuffer

Dato : 16-06-02 13:16

jeg bor i tørring ligger 20km vest fra vejle

mvh wuffer

Fra : [9000] Søren

Dato : 21-06-02 01:47

> jeg bor i tørring ligger 20km vest fra vejle

Det var sq nok lige langt nok væk desværre