Medal of honor problemer
Fra : Popeye

Dato : 15-06-02 14:08

Jeg har lige installeret XP og vil så installerer MOHAA, men der kommer
denne fejlmeddelse:

Initializing OpenGL driver
....getting DC: succeeded
....GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
....35 PFDs found
....GLW_ChoosePFD failed
....GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 )
....35 PFDs found
....GLW_ChoosePFD failed
....failed to find an appropriate PIXELFORMAT
....restoring display settings
....WARNING: could not set the given mode (3)
....shutting down QGL
....unloading OpenGL DLL
....assuming '3dfxvgl' is a standalone driver
....initializing QGL
....WARNING: missing Glide installation, assuming no 3Dfx available
....shutting down QGL
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Hvad sker der og hvad kan jeg gøre ?

Mvh

Peter

Fra : Michael Petersen

Dato : 15-06-02 14:17

Popeye wrote:
> [...]
> ...shutting down QGL
> GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

hvilket grafikkkort har du?

Hvis du har et Voodoo 3 skal du være opmærksom på at det ikke umiddelbart
understøtter directX 8 med de officielle drivere.
hent de seneste uoficielle på www.voodoofiles.com

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 15-06-02 15:10

Har haft samme problem (mener jeg). Løste det ved at downloade de nyeste
drivere til mit grafikkort (GeForce 3) på www.nvidia.com

Fra : Mogens

Dato : 15-06-02 15:53

On Sat, 15 Jun 2002 15:08:19 +0200, "Popeye"
<popeye(fjern-dette)@mail.tele.dk> wrote:

>Hvad sker der og hvad kan jeg gøre ?

Dine grafik drivere er forældet. Opdater dem, så kører det.

mvh Mogens

Fra : Popeye

Dato : 16-06-02 11:05

Det er altid det meste oplagte der giver problemerne, jeg har opdateret
driverne og nu kører det bare fint. Fedt spil.

Peter