Blær
Fra : katja

Dato : 15-06-02 14:09

Nu er tiden kommet til jeg lige må blære mig med min Tigermis!

Så I kan se hvor Stor, farlig og ikke mindst listig han kan se ud *LOL

http://www.katjastrofen.dk/listig.jpg

Og miraklet er sket - Repeat som ellers har gloet meget dumt på sit
kradsebræt, har måske alligevel forstået meningen med sådan et. Dog først
efter min mor kom slæbene med et "kradse"klatretræ! - Det er blevet Repeats
nye hjem! - så jeg håber han samtidig i sin iver for at kravle op og ned og
op og ned og op og ned, finder ud af at det er muligt at hvæsse sine kløer
på det også!

KatjaStrofen!

Og god weekend til jer!

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-06-02 15:38

> Så I kan se hvor Stor, farlig og ikke mindst listig han kan se ud *LOL

WOW sikke et godt billede!!! *S* *S*

MVH Mette

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-06-02 15:24

> Nu er tiden kommet til jeg lige må blære mig med min Tigermis!
> Så I kan se hvor Stor, farlig og ikke mindst listig han kan se ud *LOL
> http://www.katjastrofen.dk/listig.jpg

WOW! Rigtig godt billede - du skal være velkommen hjemme hos mig med et
kamera

Hvad er Tigermis for en slags kat?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : katja

Dato : 15-06-02 16:05

Grit Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d0b4ded$0$44243$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvad er Tigermis for en slags kat?
>
> MVH Grit

Det er skam en dejlig persermis :) på små 9 måneder :) [hvisker langnæset..
kan man desværre ikke se *GG*]

Katja

Fra : Grit Wessel

Dato : 16-06-02 13:43

> Det er skam en dejlig persermis :) på små 9 måneder :) [hvisker
langnæset..
> kan man desværre ikke se *GG*]

Hej Katja

Ja, jeg syntes nok, at han ligner en perser, men ørerne forvirrede mig -
sikke nogen flotte imponerende tufser han har, det tror jeg ikke, jeg har
set på persere før - men flotte er de i hvertfald!

(til dem, der ikke ved det: tufser er hårene på spidsen af ørerne)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/