Pottetræning (alternativt)
Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 15-06-02 11:51

Måske man skulle overveje det ...
http://www.karawynn.net/mishacat/toilet.shtml

-Gitte

Fra : Broxgaard

Dato : 15-06-02 12:07

så skal du være meget heldig hvis du kan får en kat til det

--
Med Venlig Hilsen
Anti Bums og Daniel

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-06-02 12:31

> Måske man skulle overveje det ...
> http://www.karawynn.net/mishacat/toilet.shtml
>
> -Gitte

Hej Gitte

Hehe det er smart
Men tror næppe jeg kan lære Dixie det - hun skal jo skovle - skovle
skooooooovle.

Godt at se dig i gruppen igen Gitte*S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 15-06-02 17:32

Hejsa Joan

> Hej Gitte
>
> Hehe det er smart
> Men tror næppe jeg kan lære Dixie det - hun skal jo skovle - skovle
> skooooooovle.

Hæ, indtil videre tror jeg også jeg holder mig til det traditionelle, selvom
jeg sådan set godt tror mine to kunne lære det. Det var ikke et kønt syn, da
Samba røg i toilettet for nogle uger siden .... og alt det toiletvand hun
derefter efterlod sig rundt omkring i lejligheden (man har vel fræs efter
sådan et bad!) kunne jeg også godt have været foruden

> Godt at se dig i gruppen igen Gitte*S*

Tak *s* - ja, hvorfor ikke benytte sig af gruppen, når nu der er så mange
dejlige mennesker derude med mivvere som interesse. I er svære at undvære
helt - så enkelt er det!
-gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-06-02 12:36

"Gitte Jæger Lock" <gjlo98@hum.auc.dk> writes:

> Måske man skulle overveje det ...
> http://www.karawynn.net/mishacat/toilet.shtml

Jaahhh så slipper man for brok fordi man lader brættet være oppe..;-D

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-06-02 14:29

Jeg er på en amerikansk liste med en opdrætter der har 4-5 katte der bruger
toilettet, ikke noget hun har trænet dem specielt til, det er bare kommet,
så et par af de
øvrige medlemmer med kun 1-2 katte er nu gået i gang med at træne deres
katte

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 15-06-02 15:50

Marianne.,.,. vil du ikke holde os opdateret om hvordan det kommer til at gå
med træningen?
Det kunne da være spændede at høre om de kan få kattene til det! *S*

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-06-02 16:10

Joo det kan jeg da godt, men jeg advare på forhånd
det er en langsommelig træning, så der kan gå et stykke
tid mellem opdateringerne

Fra : jensenjs

Dato : 15-06-02 19:11

In article <aef67r$aum$1@sunsite.dk>, gjlo98@hum.auc.dk says...
> Måske man skulle overveje det ...
> http://www.karawynn.net/mishacat/toilet.shtml
>
> -Gitte

Her er en jeg har fulgt siden starten i april 1996
http://www.susandennis.com/
Hun er færdig med sit vellykkede project, det er
underholdende læsning.
mvh jensenjs

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 16-06-02 15:50

Hejsa

Det minder mig om en historie jeg har læst i en
tegneserie (undergroun flipkompaniet)
hvor en figur (kan ikke huske hvem) ville lære sin kat at bruge wc'et. Så
derfor pakkede de wc'et ind i plastik/papir og skar et lille hul i midten
(så kunne katten ikke falde ned i kummen) og for hver dag ville man lavet
hullet større og større.
Desværre fik kattens ejer et lille problem senere han skulle selv på wc men
nu kunne han ikke komme til, (hele kummen var jo bleven klistret til) så
derfor tog han kattens bakke i stedet. Det så katten og blev så sur at han
sked i ejerens høretelefon eller seng som straf.

mvh Cindie, Pjev og Gismo som ligger og bager ude i solen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-06-02 17:32

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> writes:

> [...]
> derfor tog han kattens bakke i stedet. Det så katten og blev så sur at han
> sked i ejerens høretelefon eller seng som straf.

Det var Fat Freddy..;-D
Ret morsom kat iøvrigt, en gang var bakken fyldt så den sked i en
urtepotte som hang på væggen og FF kunne ikke finde ud af hvor den
havde gjort det for det lugtede jo..*gg*

Eller da katten pissede i den elektriske skrivemaskine...*ggg*