3310 - v. 5.47 Er prob. løst?
Fra : John

Dato : 15-06-02 10:14

Jeg hører stort set det samme alle steder om 5.47: fejlene med at den af og
til "fryser" når man bruger SMS.

Kommer der mon ikke snart en versioner der løser disse problemer?

Mvh
John

Fra : helloo.dk

Dato : 15-06-02 14:56

Så vidt jeg har forstået.. Så er det kun folk som har brugt Rolis programmet
der har disse problemer.. Jeg har selv gjort med en Nokiabox flere gange og
har endnu ikke været udsat for nogen former for problemer..

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garenti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-02 15:11

helloo.dk skrev:

>Så vidt jeg har forstået.. Så er det kun folk som har brugt Rolis programmet
>der har disse problemer..

Det er ikke korrekt.

>Jeg har selv gjort med en Nokiabox flere gange og
>har endnu ikke været udsat for nogen former for problemer..

Det er selve softwaren der er problemer med (altså version 5.47).
Nokia har tidligere lavet meget fejlfyldte version, og sågar kaldt
nogle versioner tilbage - grundet der var alt for mange fejl i dem.
Dette gælder f.eks. 4.23 - som hurtigt blev afløst af 4.24

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Franke

Dato : 17-06-02 07:00

Mon de nævnte problemer kan skyldes at man blot redigerer PC-locals og
ikke indspiller en opdateret EEPROM? Ihvertfald har jeg ikke haft
problemer med min telefon, efter opgraderingen. -Nogen der har en mening
om det?

Jeg kan heller ikke sætte mig ind i at evt. fejl ej skulle have noget at
gøre med hvilket flash program der er brugt. Hvis det ikke kan skrive
den rigtige værdi på den rigtige adresse vil ingenting fungere.

Franke

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote in

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-02 11:49

Franke skrev:

> [...]
>ikke indspiller en opdateret EEPROM? Ihvertfald har jeg ikke haft
>problemer med min telefon, efter opgraderingen. -Nogen der har en mening

Ja - det er ikke korrekt

>Jeg kan heller ikke sætte mig ind i at evt. fejl ej skulle have noget at
>gøre med hvilket flash program der er brugt. Hvis det ikke kan skrive
>den rigtige værdi på den rigtige adresse vil ingenting fungere.

Korrekt. Det er underordnet hvilket program der bruges til at flashe
med.

Fra : helloo.dk

Dato : 17-06-02 22:54

Jeg tror at jeg har lavet over 20 Tlf. til den version.. har en enkelt gang
haf en tlf som sprang til tastaturlås med det samme.. men så slog jeg det
fra igen og til og så fik jeg lige et øjeblik til at gå ind og indstille
tiden selv. Ellers har jeg ingen problemer haft.. Jeg er overbevist om at
det må være fordi der er en som har spredt en version som ikke var helt ok.
ud til mange af jer. Den jeg har er 100% ok.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-02 23:11

helloo.dk skrev:

>Jeg tror at jeg har lavet over 20 Tlf. til den version.. har en enkelt gang
>haf en tlf som sprang til tastaturlås med det samme..

Yup - men det er ikke den fejl.

>Ellers har jeg ingen problemer haft..

Jeg har fået tilbagemeldinger fra folk der skriver rigtig mange SMSer
- det er her problemerne oftest ses.

>Jeg er overbevist om at
>det må være fordi der er en som har spredt en version som ikke var helt ok.
>ud til mange af jer.

Mange af de 3310ere man kan købe i butikkerne idag har version 5.47
(uden 3315-funktionerne slået til). Sjovt nok, så oplever folk også
fejl på disse.

Det er internationalt kendt at der er fejl i 5.47. Nokia har dog også
meldt ud de er klar over det.

>Den jeg har er 100% ok.

Det ville undre mig om der var nogen der havde rettet fejlene i den
udgave du har. Den er helt sikkert er identisk med den jeg har
liggende.