Mere stabil version af CocoAspell frigivet
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 15-06-02 09:45

I en tidligere tråd om dansk stavekontrol her i gruppen mener jeg der
var nogen der nævnte, at de havde problemer med stabiliteten af
CocoAspell.

Ifølge CocoAspell-siden
<http://www-ciir.cs.umass.edu/~leouski/cocoaspell/> skulle det nu være
løst:

"This version finally (I hope!) fixes the long outstanding problem when
cocoAspell would quit after you tryed to spell check a document."

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Jonas Voss

Dato : 15-06-02 10:53

Mikkel Pagh <spam@ulab.dk> writes:

> Ifølge CocoAspell-siden
> <http://www-ciir.cs.umass.edu/~leouski/cocoaspell/> skulle det nu være
> løst:

Og det er det, i hvert fald i mit tilfaelde. Superfedt!

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-06-02 13:01

Jonas Voss <spamthis@verture.net> writes:

> Og det er det, i hvert fald i mit tilfaelde. Superfedt!

Så mangler Morten Reiuppert bare at skrive en fejledning til
http://da.speling.org.

-j

--
Akademisk Opgavebank
http://akademiskopgavebank.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-06-02 14:24

In article <kyfzzowy2f.fsf@mimer.null.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> wrote:

> Så mangler Morten Reiuppert bare at skrive en fejledning til
> http://da.speling.org.

jeg har kigget på det, men endnu ikke fået det til at fungere Nu er
fodbold VM slut, så det kan være jeg får mere tid...

øv
øv
øv

Fra : thomas tomcat

Dato : 15-06-02 15:00

in article 45ffea.sr2.ln@g4.reippuert.dk, Morten Reippuert Knudsen at
spam@reippuert.dk wrote on 15/06/02 15:23:

> øv
> øv
> øv

Hørte KAMPEN i radioens P3, i sidste halvdel af 2. halvleg spurgte den ene
(af 3) kommentatorer: "[...] men er det så Danmark, der spillede dårligt,
eller England, der spillede godt?" Den adspurgte svarede (med tydelig
fortrydelse i stemmen): "Det var Englænderne, der tvang Danmark til at
spille dårligt. [...]"

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-06-02 15:18

In article <B93114E6.282C%tomcat@pc.dk>, thomas tomcat <tomcat@pc.dk>
wrote:

> [...]
> eller England, der spillede godt?" Den adspurgte svarede (med tydelig
> fortrydelse i stemmen): "Det var Englænderne, der tvang Danmark til at

meget enig

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-06-02 15:21

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> Nu er fodbold VM slut

VM?

-j

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-06-02 15:25

In article <ky7kl08vxr.fsf@mimer.null.dk>,

> VM?

ja - to mand og en slagtekniv

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 15-06-02 15:34

Janus Sandsgaard <janus@akademiskopgavebank.dk> writes:

> VM?

Fodbold Virtual Memory. Alt andet er skubbet ud på fjernlageret for
at give plads til TV, øl og klaphatte.

Jeg har sjældent hørt konen sukke mere end under den kamp.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-06-02 15:57

In article <kkbsacbogy.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Fodbold Virtual Memory. Alt andet er skubbet ud på fjernlageret for
> at give plads til TV, øl og klaphatte.
>
> Jeg har sjældent hørt konen sukke mere end under den kamp.

blev du så ikke jaloux?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-06-02 05:38

> blev du så ikke jaloux?

_Utilfredse_ suk. Niks!

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-06-02 09:22

In article <kksn3nhm8s.fsf@mimer.null.dk>,

> _Utilfredse_ suk. Niks!

så er alt vel som det plejer?

Fra : Jan Jonasen

Dato : 15-06-02 18:30

In article <kkbsacbogy.fsf@mimer.null.dk>, ravn@mac.com says...
> Jeg har sjældent hørt konen sukke mere end under den kamp.

Det er da lident flaterende overfor dig selv at skrive

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 16-06-02 05:40

Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> writes:

> Det er da lident flaterende overfor dig selv at skrive

Niks. Der er forskel på støn og utilfredse suk. Tror jeg nok.

Nu hvor jeg tænker over det, der var også utilfredse støn. Hun faldt
også i søvn i anden halvleg, så det var vist en wældig kamp.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-06-02 13:59

Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> writes:

> Nu hvor jeg tænker over det, der var også utilfredse støn. Hun
> faldt også i søvn i anden halvleg, så det var vist en wældig kamp.

Så du selv *bold, eller holdt du dig til din Emacs?

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-06-02 21:16

In article <kkbsacbogy.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Jeg har sjældent hørt konen sukke mere end under den kamp.

Hvad lavede i da imens?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-06-02 20:39

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> fodbold VM slut, så det kan være jeg får mere tid...

Er fodbold VM en speciel form for Viatuel Memory...?

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-06-02 20:48

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> Er fodbold VM en speciel form for Viatuel Memory...?

Ja, men glem det. Det udgik med MacOS9.x.

-j

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 16-06-02 06:49

Janus Sandsgaard skrev:

> Ja, men glem det. Det udgik med MacOS9.x.

Nej da, man kan bare ikke slå det fra i Mac OS X (altså virtuel
hukommelse).

Apropos VM (altså i fodbold) så er "Korea-Japan 2002" da bare et herligt
lille program (nyeste version er 1.6).
http://www.ideograph.it/koreajapan2002/

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-06-02 07:47

In article <1fdv1fk.c7gvmp9q8wn4N%jjj@cyrk.dk>,
jjj@cyrk.dk (Jesper Juellund Jensen) wrote:

> Nej da, man kan bare ikke slå det fra i Mac OS X (altså virtuel
> hukommelse).

Joda, og jeg har set en skrive at det er den bedste
batterilevetidsforlængende ting man kan kører på en bærbar.

Det styres vist af processen dynamicPager.

Har ikke selv prøvet at slå den fra.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-06-02 21:09

In article <3D0B97B0.24E7C662@niels-ebbesen.net>,
Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Er fodbold VM en speciel form for Viatuel Memory...?

et vist sammenfald er der vel... enbten mener man (fejlagtigt) at VM er
djævlens eget værk eller guds gave til menneskeheden

Fra : Morten Reippuert

Dato : 20-06-02 17:34

Vejret har i mere end én forstand fået mig til at kigge på det. Det
viser sig at det er slet ikke nødvendigt, idet de prækompilerede
ordbøger der findes allerede basseret er på den store danske ordliste
De prækompileredeordbøger kan hentes her.

<http://www-ciir.cs.umass.edu/~leouski/cocoaspell/dictionaries.html>

Installationsvejledningen er her:

<http://www-ciir.cs.umass.edu/~leouski/cocoaspell/install_dict_comp.html

Kort og godt har tiden ovehalet mig, men jeg kan selvfølggelig skrive et
par danske ord om hvorledes den store danske ordliste kan anvendes fra
Cocoaspell under Mac OS X.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>