Søger navnet på denne sang
Fra : Jackie

Dato : 15-06-02 08:25

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt på vej...

Jeg søger en sang, som jeg mener er enten græsk eller tyrkisk, som er blevet
spillet på de sydlige diskoteker og herhjemme.
I omkvædet kommer der en passage der siger noget i retning af "Opa Opa, Opa
Opa" (Staves måske Oba).

Ikke megen hjælp, men håber der er en der kan hjælpe....

Jackie

Fra : Dennis Lange

Dato : 15-06-02 08:33

Jackie skrev:

> [...]
> blevet spillet på de sydlige diskoteker og herhjemme.
> I omkvædet kommer der en passage der siger noget i retning af "Opa

Det er stensikkert Antique og sangen hedder Opa Opa. Den er bl.a. at finde
på Absolute Let's Dance nr. 26

Et lille tillægsspørgsmål: Nogen der ved om der er tale om samme Antique som
deltog i MGP 2001 for Grækenland med "Die for you"?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Jacob E.

Dato : 15-06-02 09:39

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et lille tillægsspørgsmål: Nogen der ved om der er tale om samme Antique
som
> deltog i MGP 2001 for Grækenland med "Die for you"?

Det var det, ja... skulle iøvrigt have vundet, spørger du mig.

Mvh Jacob Ekstrøm.

Fra : Jackie

Dato : 15-06-02 11:27

Mange tak...