Lidt mere SSI...
Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 15-06-02 08:06

Davs NG!

Jeg har anvendt SSI i et stykke tid og synes at det er et suverænt
værktøj...

Er det muligt (som i ASP) at hente ens inkluderede sider ind i en slags
"skabelon" (shell), så når man vil have et nyt design til hjemmesiden, så
kan man blot rette "shell", der derefter laves hele sitet om...?

Et eksempel kunne være:

En skabelon (sitet) er lavet i tabeller.

- En venstre celle (menuen)
- en top
- samt en "main" celle.

Hvordan kan man ved klik på ét af menupunkterne, først loade "shell" og så
derefter alt det som den pågældende side indeholder.... ?

Jeg håber at jeg har forklaret mig ordentligt, ellers prøver jeg gerne at
uddybe!

Jeg forventer ingen uddybende forklaringer, (men I må gerne ) men hvis
der er nogle der kan give et link til en forklaring, ville det være dejligt.
Jeg har prøvet HTML´s SSI toturial, men uden held....

Henrik Dvoracek

http://www.supplier.dk
- Stedet, hvor leverandører og kunder mødes!

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 16-06-02 07:46

"Henrik Dvoracek" <hd@supplier.dk> wrote in message

> Er det muligt (som i ASP) at hente ens inkluderede sider ind i en slags
> "skabelon" (shell), så når man vil have et nyt design til hjemmesiden, så
> kan man blot rette "shell", der derefter laves hele sitet om...?

Hvis jeg forstår dig ret, så vil du lave siden på samme måde som var en
lavet med frames????

Hvis ja, så mener jeg ikke at det er muligt, desværre
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Are you supposed to gain weight if you run backwards??