Verdensatlas på nettet
Fra : Steffen

Dato : 14-06-02 22:01

Måske kan nogen give mig et link til et verdensatlas på nettet, hvor der er
oplysninger om de enkelte landes religionsforhold?
Steffen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 14-06-02 23:10

Steffen wrote:

> Måske kan nogen give mig et link til et verdensatlas på nettet, hvor der
> er oplysninger om de enkelte landes religionsforhold?

CIAs factbook rummer en masse faktuelle oplysninger om alverdens lande:

http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/

MVH
-Claus

Fra : Steffen

Dato : 15-06-02 07:43

Det var lige sådan en, jeg ledte efter. Tusind tak for hjælpen!
Steffen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-06-02 21:12

"Steffen" <steff@nypost.dk> writes:

> Måske kan nogen give mig et link til et verdensatlas på nettet, hvor
> der er oplysninger om de enkelte landes religionsforhold?

Med sloganet "Tvivl på alt" finder du også "Leksikon for det
21. århundrede", udgivet af VS:

   http://www.leksikon.org

Foruden et leksikon hvor man selv kan bidrage finder du her en
omfattende database over alverdens lande, komplet med kort,
histortiske rids, geologiske data etc.

-j

--
Akademisk Opgavebank