T68i kalender sync.problem
Fra : Jesper Olsen

Dato : 14-06-02 20:10

Har netop opgraderet min T68m til T68i. Efter at have syncroniseret med min
XP får jeg alt over i T68'eren undtagen "all day events" - dagene er
simpelthen blanke. De blev vist korrekt i T68m'eren. Er der nogen der kender
til dette problem?

Venlig hilsen
Jesper Olsen
jesper@olsen.dk

Fra : Jesper Olsen

Dato : 14-06-02 23:58

....efter reinstallering af R3APackage

/Jesper

Fra : Jan Pedersen

Dato : 15-06-02 08:13

"Jesper Olsen" <jesper@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> XP får jeg alt over i T68'eren undtagen "all day events" - dagene er
> simpelthen blanke. De blev vist korrekt i T68m'eren. Er der nogen der

Hvor har du fået den opgraderet henne ??

--
http://www.cuk.dk/
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Nuggi