Fifa worldcup 2002 HJÆÆÆLP!!!
Fra : Ewok

Dato : 14-06-02 19:06

Hej Gruppe

Mit Fifa Worldcup 2002, går ud på skrive bordet efter ca 80 minutter eller
sidst i 2 halvleg, uanset hvilke hold og instillinger jeg har valgt, den gør
det konsekvent, jeg har byttet spillet til et andet men lige meget hjalp
det.

sådan for en orden skyld er min Pc en
1200 Mhz K7 Athlon
512mb Ram
128mb Gforce3 Ti200

Jeg har hentet en uoriginal ned fra nettet og den kørte rigtigt godt, så
godt at jeg for ud og købte det originalt.

er der nogen der kan hjælpe mig.

hilsen

Ewokman

P.S Danmark vinder 2-0

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 15-06-02 00:40

Prøv at opdatere dine drivere (Grafikkort, lyd, DirectX m.m.). Hvis du har
gjort det og det stadig ikke virker, så prøv at hente en cd-crack fra
www.gamecopyworld.com

Fra : Kiwi

Dato : 15-06-02 16:33

> Ewokman
>
> P.S Danmark vinder 2-0

Sikker? :))

- kiwi

Fra : Ewok

Dato : 16-06-02 17:11

øhhee he he he

Skal vi ikke bare snakke om noget andet, som feks
at jeg har installeret Win XP pro og nu virker det bare.