Hvidløg kontra hundens str.
Fra : Annika P

Dato : 14-06-02 18:41

Ja, er der nogle vejledende mængder hvidløg pr. kg hund?
Tænker mere at alt er godt med måde + evt. lugtgener (kan der være
andre minuser ved hvidløg??)

Synes bestemt at en hund på 1kg måske ikke skal have et helt fed
hvidløg hver dag?? eller??

Hvad er jeres erfaringer?

--
AnnikaP & Chili
http://annika.dk

Fra : Stine Frandsen

Dato : 16-06-02 00:01

Hej
Mine hunde får ikke hvidløget sådan "direkte". JEg laver i stedet en
hvidløgs-olie og heraf får de så en spsk.fuld hver dag.

Bruger ca. et "bundt" hvidløg til ca. en l. olie ( majsolie) hvidløgene
piller jeg og skærer i tern, ligger dem i et patentglas, hælder olien over.
Glasset har jeg i køleskabet og jeg har ingen lugtgener Heller ikke fra
hundene *S*

Når glasset er ved at være tømt giver jeg hundene de små stykker hvidløg. De
vil ikke æde dem, hvis de er friske, men marinerede - uhm. så glider de ned
*GG*

Stine

Annika P <newsgroup@annika.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns922DC83D4710Anewsgroupannikadk@212.54.64.135...

Fra : Annika P

Dato : 16-06-02 09:24

> Når glasset er ved at være tømt giver jeg hundene de små stykker
> hvidløg. De vil ikke æde dem, hvis de er friske, men marinerede
> - uhm. så glider de ned *GG*
>
> Stine

God ide hvis han ikke vil spise det råt - nu er han ret madglad, så
tror ikke det bliver et problem.
Da det kun er mig der spiser hvidløg herhjemme, så tager det noget
tid inden sådan et glas vil være tømt, men kan self. lave det i en
mindre mængde :)
Kan lide ideen da det så ikke vil være de store bidder :)

--
AnnikaP & Chili
http://annika.dk