Hjælp hvad er der galt?
Fra : otto skov

Dato : 14-06-02 17:30

Hej gruppe.

Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg har bygget en lille maskine som består af :

AMD k6 450 3D
Aopen ax59pro Bundkort
128 MB SDram (64 MB pc 100 & 64 MB pc 133)
Aopen kabinet(ATX 400w)
Geforce 4mx440-t 64 mb DDR ram
3com net kort (PCI)
realtek 8043 netkort (ISA)
soundblaster pci 128 4.1
Memorex brænder 24x10x48
noname cd-rom 52 x

Nu til mit problem.

Der er støj på lydkortet, og musiken gå "ned i omdrejninger" hvis i
forstår.(ligesom på en plade spiller)
Jeg har prøvet flere lydkort (3 forskeldlige SB,2 pci & 1 isa)
Har en gang fået støjen væk, ved ikke hvordan
Jeg har også prøvet flere højttaler.
Når lydkort sidder i kan man ikke installer windows uden fejl!
Har også prøvet med et pci skærmkort, men det har er på 1 MB.
Problemet kommer kun når jeg køre fuld skærm(Winamp,spil & film)
Har også prøvet at skifte strømforsyning.(Den gammel var 250w)

M.v.h. Otto Skov ...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-06-02 09:14

"otto skov" <ottoskov@os.dk> skrev i en meddelelse news:3d0a1959$0$80397$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Problemet kommer kun når jeg køre fuld skærm(Winamp,spil & film)
> Har også prøvet at skifte strømforsyning.(Den gammel var 250w)

hvad siger IRQ listen, nogen deling/konflikt ?

specielt imellem netkort & lydkort

jr.

Fra : Lissy Skov

Dato : 25-06-02 18:23

"Jan Rasmussen" <jan0rasmussen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> hvad siger IRQ listen, nogen deling/konflikt ?
>
> specielt imellem netkort & lydkort
>

> jr.

Sorry den lange svar tid, men nu er min pc helt død.
Den slukker af sig selv, melder fejl i spandevis, låser og kan ikke finde
AGP-kortet!

Den kan tiltider ikke tændes, så skal man trykke lidt på bundkorte og så
køre den lidt igen(altså indtil den ikke gider mere.)

Køber snart nyt bundkort og cpu, det kan kun være det, ikk´?!?

M.v.h.
Otto ...