SSI
Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 14-06-02 16:54

Davs NG!

Jeg har anvendt SSI i et stykke tid og synes at det er et suverænt
værktøj...

Er det muligt (som i ASP) at hente ens inkluderede sider ind i en slags
"skabelon" (shell), så når man vil have et nyt design til hjemmesiden, så
kan man blot rette "shell", der derefter laves hele sitet om...?

Et eksempel kunne være:

En skabelon (sitet) er lavet i tabeller.

- En venstre celle (menuen)
- en top
- samt en "main" celle.

Hvordan kan man ved klik på ét af menupunkterne, først loade "shell" og så
derefter alt det som den pågældende side indeholder.... ?

Jeg håber at jeg har forklaret mig ordentligt, ellers prøver jeg gerne at
uddybe!

Jeg forventer ingen uddybende forklaringer, (men I må gerne ) men hvis
der er nogle der kan give et link til en forklaring, ville det være dejligt.
Jeg har prøvet HTML´s SSI toturial, men uden held....

Henrik Dvoracek

http://www.supplier.dk
- Stedet, hvor leverandører og kunder mødes!