Warcraft 3
Fra : Snyderen

Dato : 14-06-02 16:29

Davs alle

Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente warcraft 3 eller warcraft 3 beta.
Gerne et link

M.V.H
Anders (snyderen)

Fra : JH

Dato : 14-06-02 16:37

"Snyderen" <anders1988@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Davs alle
>
> Jeg vil gerne vide hvor jeg kan hente warcraft 3 eller warcraft 3
beta.
> Gerne et link

Forkert gruppe.
Prøv en warez nyhedsgruppe.

JH

Fra : Devast8or

Dato : 14-06-02 17:30

Æh, WC3 er lige gået gold svjv. Hvad med at vente til det er kommet ud? (og
så iøvrigt købe dine spil hvis du synes de er værd at spille)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 17-06-02 13:02

> [...]

> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Det kan jo være at han VIL betale for spillet HVIS (som du skriver)
det er værd at spille. Spillet er gået gold, ja, og har kunnet hentes
rundt omkring siden i lørdags (måske fredag). Og nej, jeg har ingen
links til spillet.

mvh Bernhard