piiiiiv
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 14-06-02 16:13

Vi syntes altså ikke Saga er særlig høflig - hun har slet ikke sagt tak for
lykønskningerne som VI også har givet og flere tuuuusind andre herinde på
nyhedsgruppen.

Piiiiv fra de velopdragne Gillian killinger
Harry, Rubeus, Minerva og Hermione

-----
Gillian's Norske Skovkatte
Killinger til salg
home: www.dk-gillian.dk
mail: mette@dk-gillian.dk

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 22:03

"Mette B. Rahm" <robogirl@tiscali.dk> wrote in

> Piiiiv fra de velopdragne Gillian killinger
> Harry, Rubeus, Minerva og Hermione

Deværre er Saga vist ikke særligt velopdragen. Det kan være både hendes
mor og hendes mennesker har prøvet, men det preller vist af tror jeg.

En ligeledes venlig og velopdragen Johan

Fra : Ann K

Dato : 14-06-02 22:56

*HVÆS*
Hvem siger at jeg ikke er velopdragen... da ikke sådan nogle små kryb,
som endnu ikke har lært at vaske sig bag ørene!?
Og ham der Johan... var det ikke ham, som var bange for at komme ud,
fordi han ikke kunne finde ud af at slås???? Han kan da bare komme her,
så skal jeg nok give ham en lektion *fni*
Og jeg _har_ altså sagt pænt tak!!!
Men Ann har haft travlt og hun ville ikke lade mig komme til 'puteren
før i aftes...

Med uvenlig hilsen og *fnys* Saga, der nu vil gå i seng og drømme om
bjerge af rejer *mmmm*

Ps; Kate... Smid lige en mail med dit tlfnr... så ringer enten jeg eller
Jan til dig i morgen (efter fodboldkampen *suk*) for at aftale indkøb af
materialer...