Søgning af div. musik cd og numre.
Fra : scooter

Dato : 14-06-02 17:04

Hej.

Er der en side på nettet hvor man kan gå ind og finde en tilfældig cd og
så kom videre
fra den samme side og se hvad det er for nogle numre der er på selve
cd'en.

MVH. scot.

http://www.kandu.dk/

Fra : Stig Nygaard

Dato : 14-06-02 17:08

Hej scooter

scooter wrote:
> Er der en side på nettet hvor man kan gå ind og finde en tilfældig cd og
> så kom videre
> fra den samme side og se hvad det er for nogle numre der er på selve
> cd'en.

allmusic.com er ikke noget dårlig bud, men prøv også de store cd-shops
på nettet som cdnow, amazon osv.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

http://www.rockland.dk/ - Ny hjemmeside
http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html - Bedre (D)HTML

Fra : -V-

Dato : 14-06-02 23:26

"Stig Nygaard" skrev:
> allmusic.com er ikke noget dårlig bud, men prøv også de store cd-shops
> på nettet som cdnow, amazon osv.

Stig, din fodbolddjævel - det var jo min replik...

www.allmusic.com er imho den bedste, men søg selv på diskussionen der blev
startet for nogle dage siden.

-V-

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 14-06-02 17:07

Disse to går man sjældent forgæves på (undtagen med danske udgivelser!):

http://allmusic.com/

http://www.cdnow.com/

Mvh
Jørgen