Internet Explorer Download
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 14-06-02 16:04

Jeg har brug for hele installationsfilen for Internet Explorer 6 og ikke kun
den 500Kb fil som man downloader og vælger hvad man skal bruge ud fra.
Problemet er at jeg vil installere den på en maskine der kun har modem som
internetforbindelse og jeg har ikke lyst til at hente 17 Mb over modem.

Hvor kan jeg finde hele filen? Det skal helst være på internettet da jeg kan
hente den et andet sted og brænde den ned på en cd. Idéer?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Madsen

Dato : 14-06-02 16:25

Mikkel Selsøe Sørensen skrev:

> Jeg har brug for hele installationsfilen for Internet Explorer 6
> og ikke kun den 500Kb fil som man downloader og vælger hvad man
> skal bruge ud fra.

Prøv følgende:
<http://www.mike-tech.com/article106.htm>

Madsen.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 15-06-02 11:38

> Prøv følgende:
> <http://www.mike-tech.com/article106.htm>

Hmm, hvis jeg følger vejledningen på siden får jeg stadig kun en fil på 497
Kb i c:\downloads. Hvor har den lagt resten?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-06-02 12:12

Mikkel Selsøe Sørensen wrote:

> Hmm, hvis jeg følger vejledningen på siden får jeg stadig kun en fil på 497
> Kb i c:\downloads. Hvor har den lagt resten?

Resten skulle gerne ende der, hvor du har valgt at gemme det under punkt
4 (b). Jeg bruger normalt ikke selv IE, men mener at kunne huske, at
hvis du starter installationsfilen og vælger advanced-installation i
stedet for standard-installation, får du mulighed for at hente hele
installationspakken.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Madsen

Dato : 15-06-02 18:25

Mikkel Selsøe Sørensen skrev:

> Hmm, hvis jeg følger vejledningen på siden får jeg stadig kun en
> fil på 497 Kb i c:\downloads. Hvor har den lagt resten?

Har du fulgt vejledningen på siden?
Hvis jeg gør nøjagtig som beskrevet så får jeg en dialogboks op på
skærmen som den du kan se på følgende link:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/download.gif> Øverst vælger du
hvilken mappe filerne skal gemmes i.

Madsen.