Rejesnak!
Fra : Lille mig

Dato : 14-06-02 14:29

Hej venner - Buster her! *s*

Nu har i snakket en del om alt det her reje halløj i forbindelse med
fødseldage os så'en..men ve' I hva'? der findes altså ikke noget bedre en
god billig tun på dåse!! Hallå! det smager godt!
Desværre er mit menneske (Helle) altså temmelig nærig med det for jeg kunne
NEMT æde en hele dåse af det om dagen men nææææh nej, får kun en tredje
del...nærige skvat! *s*

Og ja så kommer lille mig jo hen og kommer til skade fordi en kat bed mig i
poten...av - det gjorde i øvrigt ondt - jeg kommer så ned til en slem mand
de kalder for "dyrlægen" - er i GAAAAL mand han var sq ikk sød ved mig...han
holdt mig i nakken og stak en ting ned i halsen på mig som skød en pille ned
så jeg bare ikke kunne andet end at synke...bvadr! Han sagde mine mennesker
skulle gøre det ved mig 2 gange om dagen i 10 dage! Fuck mand - jeg var
parart til at løbe hjemmefra af skræk...men pyyha, mit søde menneske, Helle,
var så sød at komme pillen i noget TUN og jeg turde seriøst ikke gøre andet
end at sluge det...men HA, jeg gemte pillen til sidst! *g*
Den skulle i hvert fald ikke først ned...

Nå men så bliver jeg jo vænnet til at skulle have tun TO gange om
dagen...hold da op...men da de 10 dage var gået holdt hun f...op med
det...så nu er det kun om aftenen jeg får en lille snoldet klat tun..og så
må jeg nøjes med de der tørre brune knasende piller og vand...!

Er Jeres mennesker oss så'en? måske vi kunne lave en klub sammen? MOD dem
når de ikk gør som vi vil ha'? *g* hvæs hvæs hvæs....

Nå men ud over tun så smager Kims American Grill chips ZUPER! Har I smagt
dem? når mine mennesker skal se film og de ikk giver mig nogen HA så sætter
jeg mig bare lige foran fjernsynet på bordet...hahaha...så overgiver de
sig...godt nok bliver de lidt sure men jeg får min vilje...kender I det?
*gg*
Og jeg VED hvor chipsne ligger i skabet og jeg suser mod skabet så snart jeg
hører det bliver åbnet...og er de for længe om at åbne posen hjælper jeg
gerne til...suk..de kan da heller ingenting selv *g*

Hej fra Buster

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 22:15

Hej Buster.

Rejer _er_ altså gode, men ham skvattet Johan må ikke få dem, vores
menneske siger noget om nyrer og dyrlæge og alder, når vi vil ha'
rejer, så det må vi undvære. Men ved du hvad der også smager så englene
synger? Regnbueørred, jeps, det er bare så godt, og så siger hende
mennsket at det faktisk ikke er dyrt, hvad det så end betyder ??? Nå,
ligemeget, bare hun gi'r os det. Faktisk smager de fleste fisk rigtigt
godt, bare altså ikke tun. Det købte hun i noget mad _een_ gang, bavdr,
siger vi bare. Men Torsk og sej smager også godt. Bare se at få sendt
dit menneske afsted til fiskemanden.

Ellers gider jeg ikke spiser hvad som helst, og nej vi bryder os ikke
om chips her. Hellere ymer eller yoghurt, det er godt, og mælk, selvom
vi slet ikke må få det. Ham Lante, som flyttede ind sidste år, er godt
nok irriterende, men han har altså lært mig et trick til hvordan man
får mælken ud af den smalle tingest, hvor "hun" tror det er sikret.
Høhø vi stikker da bare poten derned og slikker den ren, vupti så får
vi mælk.
Det er heldigvis meget længe siden jeg fik piller emn jeg har besluttet
at det er nemmest bare at spise dem når de bliver lagt i munden på mig
for ellers slipper hun mig jo aldrig, så kan jeg sidde der på det
glatte køkkenbord i timevis, det gider jeg ikke.
I det store og hele har Johan og jeg jo opdraget vores mennske, så
Lante har det altså bare sååå nemt, han får jo hende serveret
"grydeklar".Du kan godt nok tro han kan råbe op...tsk tsk...Nogle gange
er jeg nødt til at daske til ham for at få ham til at hold kæft.

Hilsen Sofie

Fra : Lille mig

Dato : 14-06-02 23:02

Hej igen - Bustermaaaaan her! *g*
Ej ved du nu hvad? fisk er SÅ ulækkert. Mit menneske købte engang en torsk
til mig...hun sagde det var sååå godt men er du gal mand? det var SÅ
ulækkert og jeg som troede det var noget lækkert stak jo hele mit hoved ned
i skålen og den grimme stank sad i min pels i flere...ja okay..minutter! Men
slemt var det altså!!
Jeg kan altså ikke lide andet end en god gang tun i vand..hvis jeg da så
ellers lige måtte få lidt mere af det!
Sådan en dåse koster 5 menneskepenge...mit menneske siger det er billigt i
forhold til noget der hedder whiskas og så'en...men jeg er da pivende
ligeglad...JEG VIL HA TUN OKAY??!! *ggrrr*

HA! Her til aften var jeg oppe at slås med naboen som hedder Emil - han er
SÅ dum...så usikker og irriterende...og oveni købet grim! HA! nå men han
kommer bare her og tror han ejer det hele ligesom hans bror Anton...så jeg
måtte nødsige mig selv til at bide ham i halsen...wow, I kan tro jeg kunne
holde ved i lang tid men så kom mit menneske og blandede sig - dumme mokke!
*gggrrrr!!*
Emil, mit bytte, stak af...fuck det! Det er noget andet med Anton. Godt nok
spiser han min mad og SO WHAT? det er ikke mig der køber det men han må
altså godt være her - vi hygger os sammen men bare fordi jeg gerne vil være
sammen med Anton hvorfor skal vi så have have Emil hængende på os også?
fatter det ikk...menneskerne siger godt nok jeg skal være sød...men gu' vil
jeg ej!

Klør 5 fra Buster