MS Windows
briani 27239
OT - Postning
Fra : Martin_P

Dato : 14-06-02 11:47

>Du mener vel at du formatterede, ellers tror jeg det er en god idé.

XXXX, hvorfor i alverden poster du 73 liner, når du kun skriver
ovenstående?? Sorry det gik ud over dig XXXXr, men dit indlæg var det
sidste jeg læste inden denne post - det er ikke ment personligt!!!

Generelt...kan NG-readers bare ikke finde ud af at snippe tekst?? Det
er da frygteligt at man skal poste 70+ linier for at skrive 1 sætning?
I en anden gruppe hvor jeg er i, var der en gut der postede 203
linier(og selv bund-postede) Når man så scrolllede de 200+ linier ned
stod der : "Correct" og ikke andet......

Pisse irriterende at skulle igennem alt det for at læse 1 ord...

Til kaspers forsvar skal lige siges, at han postede inde i teksten, så
det var ikke så slemt, men hvorfor ikke klippe resten af teksten ud??

Martin_P

Sorry for dette OT udbrud, men det klikkede lige.....

Fra : Madsen

Dato : 14-06-02 15:48

Martin_P skrev:

> Generelt...kan NG-readers bare ikke finde ud af at snippe tekst??
> Det er da frygteligt at man skal poste 70+ linier for at skrive 1
> sætning?

Helt enig, men hvem svarer du?
I min newsreader står dit indlæg separat med overskriten 'OT -
Postning'. Der står ikke i din indledning hvem det er du citerer og du
har ingen referenceheader i dit indlæg så man kan se hvilket indlæg du
svarer på, så det er altså lidt svært at gemmenskue.

Madsen.