MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fps
Fra : hagg

Dato : 14-06-02 11:42

Jeg har en Dell550mhz med 384mb ram og Geforce2-mx200kort og køre WinXP.
Problemet er så når man spiller Counter Strike så er mine Fps helt nede
mellem 30 og 50 Fps. Jeg ved det kan lade sig gøre at få mine Fps op og
køre på 99 men hvordan???Jeg har prøvet det der Tweak men uden held
desværre.

På forhånd tak...... H

http://www.kandu.dk/

Fra : [9000]Kim Fritze Sil~

Dato : 14-06-02 11:45

hagg wrote:
> [...]
> helt nede mellem 30 og 50 Fps. Jeg ved det kan lade sig gøre at få
> mine Fps op og køre på 99 men hvordan???Jeg har prøvet det der Tweak

Der skal vist et bedre grafikkort til. Der er også nogen der siger, at XP
giver dårlig fps i spil, men det ved jeg nu ikke helt om det kan gøre en
stor forskel.

--
Mvh. Kim, Aalborg.
Jeg har ingen indflydelse på usenet.

Fra : Deaster

Dato : 14-06-02 12:05

"hagg" <hagg.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mellem 30 og 50 Fps. Jeg ved det kan lade sig gøre at få mine Fps op og
> køre på 99 men hvordan???Jeg har prøvet det der Tweak men uden held

Øhmm, hvordan ved du at det kan komme til at køre præcis 99 fps?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Mogens

Dato : 14-06-02 12:41

On Fri, 14 Jun 2002 10:42:15 GMT, "hagg" <hagg.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>mellem 30 og 50 Fps. Jeg ved det kan lade sig gøre at få mine Fps op og
>køre på 99 men hvordan???Jeg har prøvet det der Tweak men uden held

Hej

Det kan du godt opgive. Med den processor og det grafikkort er en
framerate på mellem 30 og 50 da meget fint. Din CPU må da allerede
være presset til noget nær det yderste.
Jeg har et tilsvarende grafikkort, men med 512 MB RAM og en
1400 MHz CPU og jeg har aldrig haft en framerate højere end ca 80
i nogen spil

mvh Mogens

Fra : [9000]Kim Fritze Sil~

Dato : 14-06-02 17:00

> Det kan du godt opgive. Med den processor og det grafikkort er en
> framerate på mellem 30 og 50 da meget fint. Din CPU må da allerede
> være presset til noget nær det yderste.

CPU'en har næsten intet med det at gøre...En PIII 500 med et Geforce 3 kan
køre fuld FPS, som netop er de 99.

> Jeg har et tilsvarende grafikkort, men med 512 MB RAM og en
> 1400 MHz CPU og jeg har aldrig haft en framerate højere end ca 80
> i nogen spil

Få dig et bedre grafikkort.

Fra : Jakob M

Dato : 16-06-02 23:45

> CPU'en har næsten intet med det at gøre...En PIII 500 med et Geforce
> 3 kan køre fuld FPS, som netop er de 99.

Kommer meget an på spillet og hvilken opløsning du kører i. UT er f.eks meget
CPU krævende, og kun i mindre grad afhængig af grafikkortet.

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a
weasel", Lord Blackadder.

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 14-06-02 16:48

> Problemet er så når man spiller Counter Strike så er mine Fps helt nede
> mellem 30 og 50 Fps. Jeg ved det kan lade sig gøre at få mine Fps op og
> køre på 99 men hvordan???

Jeg ved at man kan slå "lodret synkronisering" under yderligere engenskaber
for GeForce...

Det har hjulpet mig meget, desuden er der også lige kommet nogle nye nvidia
driver, de rocker huset lidt for hårdt

// Henrik