Legekammerater - nu på webshots
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 14-06-02 10:39

Så lykkedes det mig at uploade billeder af Gaby og killingerne på vores
webshotsside [tak for hjælpen Lars].
Og jeg må hellere med det samme sige undskyyyld - jeg havde svært ved at
begrænse mig. Men det er jo svært at vælge, når man allerede har 200
billeder af kæledæggerne , så jeg endte altså med at lægge 10 ind.
Desværre har jeg ikke billeder af Gabys killingefræs eller Emilys
gardinstangsbalancenummer - den slags går for stærkt til at man kan nå at
fotografere

Mvh. Else - og Gaby, der er gået i sultestrejke fordi hun ikke må spise
killingefoder, og killingerne, der har smadret en lysestage mens jeg var væk
(og de vil ikke sige, hvem af dem, det var).

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-06-02 11:17

Hej Else og co.

Dejlige billeder af dejlige misser. -Kan især godt lide billedet af Emily's
spring

-Og jeg kan se, du har biblioteket iorden

Mange hilsner
Katrine

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-06-02 23:15

Else Gyldenkærne <gyldenkaerne@post.tele.dk> skrev i
> Så lykkedes det mig at uploade billeder af Gaby og killingerne på vores
> webshotsside [tak for hjælpen Lars].

Det var så lidt *S* Jeg vil jo se billeder - så mange som muligt. Godt nok
er de dine killinger, men de er al'så vores babyer *S*

> Og jeg må hellere med det samme sige undskyyyld - jeg havde svært ved at
> begrænse mig. Men det er jo svært at vælge, når man allerede har 200
> billeder af kæledæggerne , så jeg endte altså med at lægge 10 ind.

Alt forladt - de er jo gode *S*
Jeg er imponeret over at Gaby allerede har påtaget sig vaskefunktionen -
især når der er over for den lille bulldozer *S*

> Desværre har jeg ikke billeder af Gabys killingefræs eller Emilys
> gardinstangsbalancenummer - den slags går for stærkt til at man kan nå at
> fotografere

Hehe... Så må du stå klar hele weekenden *G*

> [...]
væk
> (og de vil ikke sige, hvem af dem, det var).

De må i trediegradsforhør....

Mvh Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Kate

Dato : 15-06-02 09:09

De er altså godt nok søde.
En norsk skovpapegøje, hihi, jeg har en somalipapegøje

Kate