Elementært printerspr
Fra : Nordfyns Friskole

Dato : 14-06-02 10:54

Ang instalation af netværksprinter:
Jeg har købt en HP 2100 TN netværksprinter. Jeg har et netværk hvor en række
maskiner går ind i en Cisco Fast Hub 400. For at sæte printeren op, skal jeg
da bare 'smide' den ind i en ledig hubindgang?
Hvordan så med installation? Skal det ske fra hver maskine?

ml

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-06-02 11:11

"Nordfyns Friskole" <nordfyns.friskole@mail.tele.dk> crashed Echelon
writing news:aece62$o0i$1@news.net.uni-c.dk:

> [...]
> op, skal jeg da bare 'smide' den ind i en ledig hubindgang?
> Hvordan så med installation? Skal det ske fra hver maskine?

Yearp og yearp, enten via LPR printing eller også via HP's egen Jetdirect
(JetDirect er blevet erstattet af noget nyere, jeg ikke lige kan huske
navnet på)

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin_P

Dato : 14-06-02 12:34

On 14 Jun 2002 11:11:28 +0100, Bjarke Andersen

>Yearp og yearp, enten via LPR printing eller også via HP's egen Jetdirect
>(JetDirect er blevet erstattet af noget nyere, jeg ikke lige kan huske
>navnet på)
Hedder det nye ikke WebAdmin???

Martin_P

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 14-06-02 13:30

"Martin_P" <mp@XXXalkaline-batteries.dk> skrev i en meddelelse
> On 14 Jun 2002 11:11:28 +0100, Bjarke Andersen

> Hedder det nye ikke WebAdmin???
>
> Martin_P

Yep - den hedder nemlig WebAdmin. (Du finder den på HP's hjemmeside) Og
rimelig enkelt at sætte op.

-Jimmy

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 14-06-02 14:54

Jetdirect

> Yep - den hedder nemlig WebAdmin. (Du finder den på HP's hjemmeside) Og
> rimelig enkelt at sætte op.
>
> -Jimmy

Jeg ville holde mig til LPR, for det er standart og hvis der sættes andre
printere (andre mærker) op kan det give problemer hvis ikke
printerprotokollen er standart.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002