Underlig fejl
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-06-02 09:41

Hej!

Jeg har lige fået at vide af to forskellige at min side ikke kan vises
men kommer med en XML fejl. Den ene sendte selve fejlen som ser således
ud:

>The XML page cannot be displayed
>Cannot view XML input using style sheet. Please correct the error and
>then click the Refresh button, or try again later.

>--------
>
>Parameter entity must be defined before it is used. Error processing
>resource 'http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd'. Line 85,
>Position 2
>
>%xhtml-prefw-redecl.mod;

Han siger at han kører med IE6.
Min side ligger på www.ghashul.dk og jeg kan ikke selv se nogen
problemer hverken på denne eller nogen andre computere jeg nogensinde
har brugt...

Nogen ideer???

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 15-06-02 18:43

On Fri, 14 Jun 2002 10:40:54 +0200, Stefan Bruhn <devnull@bruhn.tk>
wrote:

>Jeg har lige fået at vide af to forskellige at min side ikke kan vises
>men kommer med en XML fejl. Den ene sendte selve fejlen som ser således
>ud:

Det ville glæde mig meget hvis der var nogen der vidste noget om dette.
Screenshots af fejlen kan ses her: http://ghashul.dk/ie/

Fra : Rune Glerup

Dato : 16-06-02 01:51

Stefan Bruhn skrev:

> Jeg har lige fået at vide af to forskellige at min side ikke kan vises
> men kommer med en XML fejl.

Vil gerne tilslutte mig som spørger. Jeg fik fejlen da jeg på grund af
<http://www.w3.org/TR/2002/NOTE-xhtml-media-types-20020430/> ville rette
MIME-typen på mine XHTML1.1-dokumenter til application/xhtml+xml .

Fejlen opstår i mit tilfælde kun når MIME-typen antyder at dokumentet
skal kværnes igennem en XML parser.

Det er kun IE, der har problemer, og det er tilsynelandende med et W3C

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

"Again, we remind you that frames are on their way out anyway."