Bornholm
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 14-06-02 07:14

Her i den kommende sommerferie går turen til bornholm , er der nogen
specielt gode steder man skal gå efter , og i så fald er der nogen der gider
give mig en beskrivelse af hvordan man kommer derhen
Med venlig hilsen Christian'
cjac@vip.cybercity.dk

Fra : Ivar Holm

Dato : 14-06-02 13:00

Du skal henvende dig på Velkomstcenteret i Rønne. Det kan ses fra
færgelejerne. Her køber du en lystfiskerguide for Bornholm. Heri er anført
fiskepladser, fredningszoner, gode råd, m.m.Den koster kun nogle få kroner,
og bringer dig godt i gang på øen.

Knæk og bræk.

Ivar (born) Holm

Fra : Ivar Holm

Dato : 14-06-02 13:17

http://www.bornholminfo.dk/start.asp

På ovennævnte adresse kan du både læse om lystfiskeri på Bornholm, og du kan
bestille Lystfiskerguiden. Den koster 49 kr.

Igen igen

Ivar (born) Holm

Fra : Jannik Egeskov

Dato : 16-06-02 20:11

Check nedenstående link som jeg selv lurede lidt på da jeg skulle derover!

http://home4.inet.tele.dk/lyster/guiden.html

Mvh JAE