Alanis
Fra : Propellen

Dato : 11-02-01 05:36

TV2 Zulu viste et godt program (mener jeg) med Alanis. Behind The
Music, tror jeg det hedder. Er der nogen der ved om det er til at få
på DVD?
Har set det været postet i en NG. Men har sq ikke kunnet finde det på
nogen DVD-sites.
Det samme med The Corrs - Live at Lansdowne Road.
Takker for evt. svar.
--
/Propellen
**Svar med Sv: ser jeg ikke!**

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 11-02-01 14:17

"Propellen" <propellenNOSPAM@propellen.net> skrev i en meddelelse

> TV2 Zulu viste et godt program (mener jeg) med Alanis. Behind The
> Music, tror jeg det hedder.

Hvornår har Zulu vist det og bliver det genudsendt, og er der nogen der har
optaget det .......?

Det vil jeg gerne se. Er det det MTVprogram, hvor de spiller LIVE for
kameraet uden publikum - et ret vildt show med masse4r af lys og stemning?

Kåre

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 11-02-01 17:44

Kåre Weng Madsen skrev:

> Det vil jeg gerne se. Er det det MTVprogram, hvor de spiller LIVE for
> kameraet uden publikum

Nej. Der var desværre ikke ret meget livemusik (eller musik i det hele
taget) i programmet. I de 45-50 minutter, programmet varede, hørte man
faktisk ikke en eneste sang fra ende til anden, hvilket var lidt af en
skuffelse.

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-02-01 12:01

"Kåre Weng Madsen"
> Det vil jeg gerne se. Er det det MTVprogram, hvor de spiller LIVE for
> kameraet uden publikum - et ret vildt show med masse4r af lys og stemning?

Nej, det er et portrætprogram. Som nævnt er det fra VH-1, hvor de vist
sender sådan nogle programmer (genuds.) omkring kl. 23 hver aften (?).
Så der kan man måske fange den på et tidspunkt.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 11-02-01 20:16

Corrs fås på DVD UK import.

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Samson Jensen

Dato : 12-02-01 00:28

Hej.

The Corrs - Live at Lansdowne Road (DVD) købte jeg hos www.dvdoo.dk

Jeg har p.t. 3 stk. DVD'er med The Corrs og Lansdowne Road koncerten er
klart den bedste.
Andrea Corr synger som altid fremragende og man kan ikke undgå at glædes
over, at der stadig findes sangerinder, som kan synge live. Dette er jo
desværre mere undtagelsen end reglen i disse "Britney Spears" tider!!!.
Denne og de 2 andre DVD'er med The Corrs kan stærkt anbefales!.

Fra : Carsten Møller

Dato : 12-02-01 20:34

det var en udsendelse VH1 havde lavet.
Der kan du sikkert finde den igen. (hvis du har den kanal)

Carsten

Fra : Propellen

Dato : 12-02-01 21:05

On Sun, 11 Feb 2001 04:35:38 GMT, Propellen
<propellenNOSPAM@propellen.net> wrote:

Takker for svarene. Nu vil jeg på jagt.
--
/Propellen