Nyeste firmware i t68i :-D
Fra : Daniel-San

Dato : 13-06-02 23:55

Davs

Jep! - Jeg skulle simpelthen ha' opdateret min firmware i min t68i'er -
Synes SMS var gevaldigt langsomt nemlig.
Hos TeleService på Hovedbanen opdaterede de den gratis, og så endda til en
firmware de kun havde haft i en halv time >> R2E006. Så ingen sløve SMS'er
mere - Det styrer fan'me. Ved ikke lige umiddelbart om der er fikset flere
ting - Nogen der ved det, eller hvor man kan læse det?.

Daniel-San

Fra : Christian

Dato : 14-06-02 09:35

On Fri, 14 Jun 2002 00:54:56 +0200, "Daniel-San"
<bluwduch@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>mere - Det styrer fan'me. Ved ikke lige umiddelbart om der er fikset flere
>ting - Nogen der ved det, eller hvor man kan læse det?.

De sløve SMS'ere giver mig (flere) grå hår i hovedet. Lyder godt de
har fixet det. Nu må den opdatering sgisme da snart komme til Århus

/Chrisitan

Fra : Daniel-San

Dato : 14-06-02 10:06

> De sløve SMS'ere giver mig (flere) grå hår i hovedet. Lyder godt de
> har fixet det. Nu må den opdatering sgisme da snart komme til Århus

Det må vi håbe - De har også lavet et smart pop-up system med de ord den har
i ordbogen, så man bladrer i en liste istedet for bare at se et ord ad
gangen. Kræver en smule tilvænning, men jeg synes det virker godt. Har nu
aldrig prøvet at ha' R2B025'eren, da jeg sprang den over, men jeg skulle
vove at påstå at SMS fungerer godt. Ihvertfald lige så godt eller bedre end
min gamle 3310 (til sammenligning!).

Daniel-San