Hrrrmmmmfff
Fra : Ann K

Dato : 13-06-02 21:05

Altså ret mig, hvis jeg har taget fejl!
Alle de tossede misser her i denne ng, siger at det er godt at være
social - ikk'?
Hvorfor????
Der er jo da alligevel ingen af jer, som har været så venlige at ønske
mig til lykke med fødselsdagen *hmmmfff*
Nå - måske meget godt... Jeg vil dæl'me _ikke_ dele mine rejer med
nogen!!!!

Snotfornærmede hilsner fra Saga

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-06-02 21:23

On 13/06/2002 22:05, in article aeattv$jko$1@sunsite.dk, "Ann K"
<tsars@os.dk> wrote:

> [...]
> mig til lykke med fødselsdagen *hmmmfff*
> Nå - måske meget godt... Jeg vil dæl'me _ikke_ dele mine rejer med

ØØØØØØØØH! Skulle vi vide du have føsda? Må hellere skynde mig at sende
lykønskninger

*synges*
I dag er det Sagas Fødselsdag, hurra hurra hurra
Osv

Mvh Camilla, NP og alle kattene I Kokkedal

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-06-02 21:27

Pokkers - vi vidste der var noget vi havde glemt - uuuuuuuuuundskyyyyyld
mange teløkker med fødsdagen Saga *fedtsmiler*
Håber du har haft en god dag og at rejerne smagte

Masser af hilsner og potedask fra
Neo & Dixie
www.haarbolden.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-06-02 21:50

Sta<kkels dig Saga, sådan at blive helt glemt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : nitsen

Dato : 13-06-02 23:31

Saga knurrede i en meddelelse
> [...]
> mig til lykke med fødselsdagen *hmmmfff*
> Nå - måske meget godt... Jeg vil dæl'me _ikke_ dele mine rejer med

Puuuuurrrrrrrr........spiiiiiiiiiin........næsemøøøøøøøøøøøøøz

Jamen din søde dejlige kattesild - du havde jo lissom ikke fortalt det vel
vel vel.......og vi mænd skal nu engang have et vink med en hel lastvogn for
at huske sårn noget.

Tillykke Saga, jeg håber dine rejer var gode *uuuhmmm*

Potedask og fedterøvsknurhårssvirp fra

Don Frode

Fra : Jette

Dato : 13-06-02 23:49

"nitsen" skrev:
> Potedask og fedterøvsknurhårssvirp fra
>
> Don Frode

*LOL* ... nu er jeg nød til at sige det! .. jeg sidder tit og får en
griner på over de originale udtryk der dukker op herinde... Hvordan
finder man på et ord som fedterøvsknurhårssvirp! hihi!

Mvh. Jette
- der overvejer at oprette en katte-slangordbog på dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : nitsen

Dato : 14-06-02 07:16

"Jette" <jni@omnix.dk> skrev

> *LOL* ... nu er jeg nød til at sige det! .. jeg sidder tit og får en
> griner på over de originale udtryk der dukker op herinde...

Samme her - herlig humor der florerer - især når misbamserne selv kommer til
tasterne *fniz*

<Hvordan finder man på et ord som fedterøvsknurhårssvirp! hihi!

Ikke noget problem hvis man kender Frode *grin* - han har jo hvide øjenbryn
og knurhår i sit sorte fjæs, og når han rigtig smisker og fedter, så kan han
altså noget med de knurhår *grin*

Mvh

Anita som synz en slangordbog lyder som en herlig ide og Frode der lige
fedterøvsknurhårssvirper til Jette, for det ku' jo være hun havde katteguf i
lommen §

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 13-06-02 22:40

> Der er jo da alligevel ingen af jer, som har været så venlige at ønske
> mig til lykke med fødselsdagen *hmmmfff*

Jamen...vi vidste det ikke....vi kan ikke læse endnu...hvor står det ? Vores
mor der altså hedder Miss Sophie siger altså at du heller ikke huskede
hendes ! Og det er endda ret nemt.... 010101

> Nå - måske meget godt... Jeg vil dæl'me _ikke_ dele mine rejer med
> nogen!!!!
Mor siger at vores plejempr bare giver os nogle i morgen af dem vi har i
fryseren.... na naaaa

Miauuuuuuv fra Harry, Minerva, Rubeus og Hermione

....... øh hej, det er mig Mette, ja killingerne kom altså til tasterne før
mig.... de har noget at sige til dig Saga

Killinger i kor:
Tillyyyyyyyykke Saga

Fra : Nynne

Dato : 13-06-02 22:49

meowwrrr.........miiiivvvrrrrr...........prrrrrrrrrrrrrrrrrr-rrrrrouwwww?!!!

rrrrrrrrrrrrrrrrrrr........mmrraaooow!!!!!

Rikke og Ronja
(der aldrig har smagt rejer...faktisk)

Fra : Ann K

Dato : 13-06-02 23:21

Hmmm - nåhhh... Nu har Ann forklaret mig det :)
Man skal huske at fortælle at man har fødselsdag!
Nå, men jeg havde altså fødselsdag i går den 13... fyldte 11 år...
Ønsk mig så til lykke!
Miau Saga

Meeeen Melissa vidste det jo...eller er hun ved at være senil *fnis*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-06-02 01:24

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> [...]
> Ønsk mig så til lykke!
> Miau Saga
>
> Meeeen Melissa vidste det jo...eller er hun ved at være senil *fnis*

*grrr* Jeg er aldeles ikke senil *hvæs*

Undskyld jeg ikke kunne skrive til dig, men ham mennesket har siddet
foran computeren hele dagen så jeg slet ikke kunne komme til den
*grrr-hvæs*

Tænk dig at han har snakket om at tage ind og besøge dine mennesker og
dig engang inden så længe og så vil han ikke have mig med..*snøft* Så
du må gerne give ham et krads (bare et lille et..) for det. Jeg er
ellers sikker på at vi to damer nok kunne sætte gang i huset *spin*

Og så et stort spinbrumtillykke med dagen i går, umm rejer er bare det
bedste ved fødsdage..*spinspin*

--
Med Miauuspin
Melissa

Fra : Ann K

Dato : 14-06-02 21:25

Åhhh - Melissa... endelig!
Og nu kan jeg komme til 'puteren her.... Ann er ret irriterende og
heller ikke særlig god til at tage sig af mig lige i øjeblikket... hun
har ellers ferie, men siger at den skal gå med at passe Manden og så
tage sig af det der kryb, som hun har fået ind af døren i den anden
afdeling af huset Og Manden vil slet ikke have, at jeg stamper rundt
på hans skulder, som jeg plejer - bare fordi han har sådan en stor
forbinding på... møgirriterende - for forbindingen er knaldgo' at hægte
kløerne fast i ;)

Jeg vil nu ikke være så ked af at dit menneske kommer herover... for så
kan jeg jo give ham en hel masse tips om vores forening, som han så kan
give videre til dig... smart, ikk'?
Og vi ville nok også bare komme op at slås om rejerne...
Men jeg skal nok kradse ham (meget) alligevel, hvis han begynder at tro,
at han kan kæle for mig! *spin*

Miau Saga

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-06-02 21:50

"Ann K" <tsars@os.dk> writes:

> [...]
> på hans skulder, som jeg plejer - bare fordi han har sådan en stor
> forbinding på... møgirriterende - for forbindingen er knaldgo' at hægte

Ja, hvad er det da også for en redelighed..*hvæs*
Manden kan vel passe sig selv...
Kan bestemt ikke ligne noget at hun bare bruger sin ferie på sådan
noget pjat og så det kryb der...*suk-spin* mennesker er ikke hvad de
har været..(hvis de da nogensinde har været det..) ;-(((

Æv så får man et transportabelt kradsebræt inden for dørene og så må
man ikke bruge det.. ævævæv
Mange store spinbrummer til dig for du har det da hårdt i denne tid,
det eneste lyspunkt er at det ikke regner så meget for tiden..*spin*

> Jeg vil nu ikke være så ked af at dit menneske kommer herover... for så
> kan jeg jo give ham en hel masse tips om vores forening, som han så kan
> give videre til dig... smart, ikk'?

Joe, hvis han husker alt hvad du siger til ham og bare ½-delen af hvad
jeg siger til ham så tror jeg at vi skal være lykkelige..*spin*

> Og vi ville nok også bare komme op at slås om rejerne...

Uha det går ikke, men så kunne slaverne jo diske op med en ordentlig
portion fra starten *spin*

> Men jeg skal nok kradse ham (meget) alligevel, hvis han begynder at tro,
> at han kan kæle for mig! *spin*

Han er nu slet ikke så dårlig til at nusse *uhmmspinnebrumme* Men jeg
har også haft ham i 13 år efterhånden..*spin*

> Miau Saga

Mennesket får lige lov til at indskyde en fodnote her..*man må vel
være venlig en gang i mellem, fedtede for mig med nogle kattekræs
mums*

Jeg sender lige en mail til jer privat, så vi kan aftale nærmere..;-D
--
Miauu

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 14-06-02 07:44

Nå men så mange gange tillykke med dagen Saga, både fra mig og misserne.

--
Camilla Christiansen, Keshna og Lille Mis

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-06-02 06:45

Jamen søde Saga, det er jo blot fordi vi ved at en
"rigtig" dames alder, skal man ikke komme ind på.

STORT næsemøz fra Banja (en rigtig dame)

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-06-02 07:50

Åååh...ups undskyld...

Katte-skønsang:
I går var det Sagas fødselsdag, mi-auw, mi-auw, mi-auw (osv.)

Vi håber du havde en god dag med masser af rejer (øhm Pernille, hvad er
rejer, sådan nogle har vi da aldrig set?)

Næsemøz fra Silk, Ce'Nedra og Polgara

Fra : Broxgaard

Dato : 14-06-02 09:11

Tillykke med dagen

--
Med Venlig Hilsen
Anti Bums og Daniel

Fra : Lene

Dato : 14-06-02 09:24

Kære Saga...

En kæmpe stor og lidt forsinket fødselsdagshilsen herfra...Håber at du
havde en god dag igår, og at rejerne var gode :- )

Hurra hurra og tillykke med dagen fra
Lene, Mira, Felix, Hule og lille Nipse
www.erler.dk

Fra : Ann K

Dato : 14-06-02 21:09

Jamen så takker jeg da mange gange for alle de til lykker jeg har
fået...
Men jeg deler _stadig_ ikke mine rejer med nogen!

Har for resten hørt at en anden mis har fø's'da' i morgen... må hellere
sige til lykke nu... 'puteren virker nemlig ikke med mindre Ann tænder
for den - og hun skal være væk hele dagen...

Miau Saga

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 21:55

Jamen, kæreste unge Saga, tillykke med fø'sdagen i går. Johan og jeg
fik regnbueørred på vores fø'sdag den 3. Desværre skulle vi deles med
ham det lille fjols vores menneske kom slæbende med, men fordelen ved
ham er at han ikke er så grådig som den før ham.

Spinnede hilsner Sofie.