IE 6.0
Fra : Tom Nielsen

Dato : 13-06-02 19:52

Når jeg starter internet explorer op, fremkommer den med visning af
tekstetiketter, værktøjslinien "Hyperlinks", samt "Søg-menuen".

Dette er først fremkommet en dag hvor musen "smuttede" i hånden på mig.

Jeg har ingen ide om hvad jeg har fået gjort.

Jeg kan naturligvis fjerne disse ting via tilpasninger i værktøjslinier m.v.
hver gang jeg starter explorer op, men
dette bliver jo irriterende i længden.

Jeg har forsøgt alt (synes jeg selv), men problemet vender tilbage hver gang
computeren har været genstartet.

Hvad skal jeg gøre for at få maskinen til at huske mine ændrede
indstillinger ????

M.v.h.

Tom