Var det et dumt køb ??
Fra : Jacob Olsen

Dato : 13-06-02 19:43

Har lige købt:

MB ASUS P4B266 SKT 478 I845D 3xDDR AGP 4X 6xPCI 1xCNR ATA/100 LYD USB2.0

Er det et okay board. Bruges til min P4 2Ghz. 400 FSB

/Jacob

Fra : SH

Dato : 13-06-02 22:44

Jeg har P4B266-E og jeg er rigtig godt tilfreds, så mon ikke også at du
bliver det??

Simon

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 13-06-02 23:21

Jeg vil nok have købt det nye p4b533 i stedet for.

Mvh
Thomas

Fra : Ove Kristensen

Dato : 14-06-02 01:18

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige købt:
>
> MB ASUS P4B266 SKT 478 I845D 3xDDR AGP 4X 6xPCI 1xCNR ATA/100 LYD USB2.0
>
> Er det et okay board. Bruges til min P4 2Ghz. 400 FSB

Jeg havde nok valgt et, hvor Caps-Locken ikke sad fast !

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 14-06-02 16:34

Ove Kristensen wrote:
> "Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg havde nok valgt et, hvor Caps-Locken ikke sad fast !

Har du Caps-Lock på dit motherboard? så skulle du vist have valgt et
andet...

Fra : Gert Vest

Dato : 14-06-02 20:52

Det virker da tilsyneladende.

GV

Fra : Ove Kristensen

Dato : 14-06-02 23:41

"Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en meddelelse
[klip]

> Har du Caps-Lock på dit motherboard? så skulle du vist have valgt et
> andet...

Okay så lad os da bare være bedemænd i stedet for at
tage livet med et smil (

mvh
Ove.

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 17-06-02 20:02

Ove Kristensen wrote:
> "Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en meddelelse
> [klip]

> Okay så lad os da bare være bedemænd i stedet for at
> tage livet med et smil (

du startede.. og jeg smilte i aller højeste grad da jeg læste dit
kyniske indslag.. tænkte bare jeg ville lave sjov også.. undskyld. :)

Fra : Spooky©

Dato : 14-06-02 01:32

- Eller endnu bedre hvis du altså har OC for øje:

ASUS BD7 (evt. m/ RAID) - KANONT Board til OC!!!

Best regards,
-<·> Spooky© <·>-
Life is like a vacuum cleaner: Sometimes it sucks.

Fra : Leony

Dato : 14-06-02 08:55

"Spooky©" <Spooky_M_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ASUS BD7 (evt. m/ RAID) - KANONT Board til OC!!!

Mon ikke du mener Abit BD7, som er et kanon hamrende godt board i følge
anmeldelserne. Nu håber jeg de har ret for jeg har lige bestilt et.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Spooky©

Dato : 14-06-02 11:34

DAAAMN! Oops! Sorry!

Jow - det var da selvføleligt jo et ABIT BD7 jeg mente... Grrr!!
*GGG*

Jeg er selv den lykkelige ejer-børge af et stk. board og har lige
fået opdateret til den seneste BIOS version - "BD7_7B", og er
kanont når man skal OC'e sit "stakkels" board til højere
hastigheder. Bl.a. støtter den nye BIOS version op til 1.7 V CPU
Core + et par andre "småting".

Det er i hvetfald et board jeg kan anbefale til andre - MEGET
KRAFTIGT!!!!

ASUS er vel som sådan et "Okay" board, men har ikke nær de samme
gode muligheder for at fin pudse som netop et ABIT BD7 (f.eks.) -
har det. Men kan bl.a. "LÅse" AGP/PCI fast til 66/33 MHz. uanset
FSB'en, det har ASUS ikke, måske senere, men pt. ikke, ikke hvad
jeg ved af altså!!!

Mvh.

John

Fra : TJH

Dato : 14-06-02 15:50

Spooky© wrote:
> [...]
> har det. Men kan bl.a. "LÅse" AGP/PCI fast til 66/33 MHz. uanset
> FSB'en, det har ASUS ikke, måske senere, men pt. ikke, ikke hvad

den feature har asus p4b533-e boardet faktisk, desuden kan du hæve
vcoren til 1.95v hvis jeg husker rigtigt.

Fra : CopyCat

Dato : 14-06-02 23:06

> [...]
> har det. Men kan bl.a. "LÅse" AGP/PCI fast til 66/33 MHz. uanset
> FSB'en, det har ASUS ikke, måske senere, men pt. ikke, ikke hvad

Hvad er der sjovt i at låse sin PCI og AGP .. ? .. der er da meget sjovere
at få dem med op ,, så grafikkort & HD kommer med på møllen ...

~~Frank .,

Fra : Martin S.

Dato : 15-06-02 00:24

"CopyCat" <copycat@REMOVEpc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der sjovt i at låse sin PCI og AGP .. ? .. der er da meget sjovere
> at få dem med op ,, så grafikkort & HD kommer med på møllen ...

Klart nok, men på et tidspunkt vil grafikkortet nok stå af... :)

mvh. Martin S.

Fra : CopyCat

Dato : 15-06-02 10:50

> Klart nok, men på et tidspunkt vil grafikkortet nok stå af... :)

Ja helt sikkert .. men mener derfor at det er sjovere at finde et mobo hvor
der er divider der kan få pci og agp ned hvor det stadig kan køre .. helst
over specs. ...

~~Frank .,

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 14-06-02 16:34

Jacob Olsen wrote:
> Har lige købt:
>
> MB ASUS P4B266 SKT 478 I845D 3xDDR AGP 4X 6xPCI 1xCNR ATA/100 LYD USB2.0
>
> Er det et okay board. Bruges til min P4 2Ghz. 400 FSB
>
> /Jacob

næh men det var dumt at spørge EFTER du har købt det..

Fra : Spooky©

Dato : 14-06-02 17:00

Hmm - ja, måske... Ville være det samme som at købe en Skoda og
derefter spørge om den kunne nå Ferrari hastigheder... Hmmm -
"måske"... ) - Eller bare Volvo.. *LOOL*

Mvh.

John

"Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en
meddelelse news:aed2ca$6k8$4@phys-news1.kolumbus.fi...

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 17-06-02 20:03

Spooky© wrote:
> Hmm - ja, måske... Ville være det samme som at købe en Skoda og
> derefter spørge om den kunne nå Ferrari hastigheder... Hmmm -
> "måske"... ) - Eller bare Volvo.. *LOOL*

hvis jeg nu havde anbefalet mærke x model y istedet havde du så
returneret dit køb?

Fra : Spooky©

Dato : 17-06-02 23:34

Hvis du spørger mig personligt, så ville jeg ALDRIG nogensinde -
what so ever, først gå ud og købe noget jeg "troede" var godt for
derefter at fare ind i en NG og spørge, om det var et kanont godt
køb,,,, - aldrig!!!!

Jeg ville så absolut have gjort det i omvendt rækkefølge hvis jeg
var i bare den mindste tvivl og "hører" andre's meninger og evt.
erfaringer med f.eks. noget hardware.

Men hva' - man lærer jo af sine "fejl" (måske!) *Tsk* *Tsk*

Mvh.

John

"Dennis Jakobsen" <brunis@[REM-SPAM]kolumbus.fi> skrev i en
meddelelse news:aelbot$3sf$2@phys-news1.kolumbus.fi...

Fra : Ulrik

Dato : 19-06-02 22:35

"Jacob Olsen" <jeo@post6.tele.dk> wrote in message
> Har lige købt:
>
> MB ASUS P4B266 SKT 478 I845D 3xDDR AGP 4X 6xPCI 1xCNR ATA/100 LYD USB2.0
>
> Er det et okay board. Bruges til min P4 2Ghz. 400 FSB
Ja, for pokker. Nu har du købt det, og lad så være med at spekulere mere
over det. Det kører hurtigt og du bør være glad for det, ellers bytter jeg
gerne med dig.

Mvh, Ulrik