Nye killingebilleder
Fra : Grit Wessel

Dato : 13-06-02 19:12

Jeg har taget nye billeder af mine killinger i dag. De kan ses på min
hjemmeside.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Broxgaard

Dato : 13-06-02 19:29

Hvor er de søde.. og sikker dyre

--
Med Venlig Hilsen
Anti Bums og Daniel

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-06-02 20:41

> Hvor er de søde.. og sikker dyre

"søde" kan vi helt sikkert blive enige om, og "dyre"... tjaaa, det kommer
vel an på hvordan man definerer dyr. Da jeg skulle ud og købe mine to første
skovkatte, anede jeg ikke noget om, hvad skovkatte (eller racekatte i det
hele taget) koster, så jeg regnede med omkring 7000,- stykket. Da jeg fandt
ud af, at prisen lå omkring de 3000,- syntes jeg bestemt, at det var
billigt.
Men sammenligner man med en gratis huskattekilling, så er de nok dyre. Mine
killinger koster 3000,-

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-06-02 01:09

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> writes:

> Jeg har taget nye billeder af mine killinger i dag. De kan ses på min
> hjemmeside.

Nåe de er bare sødde..
Sjovt farvetegning Camilla har *gg*
Ser ud som om ansigtet er "væltet"...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 14-06-02 11:16

Hej Grit
Ihh hvor er de yndige Jeg kan nu så godt lide når sort hvid fordeler sig
på den måde som den gør på dine killinger
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust