Everclean livsfarlig?
Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-06-02 19:07

Har I hørt dette:

Jeg syntes også Everclean var fantastisk - inntil Sylvester begynte å bli
syk og til slutt døde. Exens sambo jobber på Radiumhospitalet og fikk katten
obdusert: Lungene viste seg å være helt "forstenet" av- årsak: Kreft etter
gjennom flere år å ha pustet inn asbeststøvet i kattedoen!

Everclean er forbudt i de fleste land, men ikke i Norge!
--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 13-06-02 21:14

Nope, men da jeg netop skulle til at bestille everclean, vil jeg gerne høre
mere, hvis du kan fortælle mere? Everclean er trods prisen, efter Catrine,
det bedste grus vi har haft ...
-Gitte, som nok må erkende, at hun ikke helt og aldeles kan undvære jer
kattefreaks herinde !

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-06-02 21:49

Desværre ved jeg ikke mere, håbede nogen her vidste noget.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-06-02 21:52

On 13/06/2002 20:06, in article
445O8.34621$N46.1506986@news010.worldonline.dk, "Nina El Falaki"
<cats@feca.dk> wrote:

> [...]
> gjennom flere år å ha pustet inn asbeststøvet i kattedoen!
>
> Everclean er forbudt i de fleste land, men ikke i Norge!

Det lyder ikke betryggende. Men jeg har nu aldrig hørt at EverClean var
forbudt nogen steder... På baggrund af dette, er jeg gået ind på EverCleans
hjemmeside http://www.everclean.com for at undersøge sagen nærmere. Jeg er
ved at skrive til dem for at forklare sagen og spørge om de ved om der er
asbest I nogle af deres produkter... Naivt måske, men det skader ikke at
spørge kilden direkte.
Mvh Camilla

--
Camilla Baird