Manglende orgasme
Fra : Sanne

Dato : 13-06-02 18:45

Hej allesammen!

Har luret lidt på denne gruppe i et par uger, og har nu "samlet mod"
til at høre om der er nogen der har nogle gode forslag til mit
"problem".

Jeg er en kvinde på 31 år der aldrig har haft en orgasme, og jeg føler
virkeligt at det er noget der mangler i mit sexliv. Har også problemer
med at jeg efter et stykke tid mister lysten til sex.
Fortiden er jeg single, men har haft et par længerevarende forhold,
hvor mønstret typisk har været således:

1. Forelskesfasen, hvor jeg er vild med sex og næsten ikke kan få nok
:0)
2. Fasen hvor tingene begynder at blive "normale" igen, og man kan
tænke på andet end partneren. I denne fase har jeg stadig lyst til sex
men dog ikke så ofte.
3. Fasen hvor alt er dagligdag, og hvor jeg ikke længere gider gå i
seng med min partner, og nærmest kun gør det af pligt. Det skal dog
siges, at når vi først er kommet igang, så kommer lysten dog som regel
også, men alligevel forsøger jeg at få afsluttet "sexakten" relativt
hurtigt.

Fælles for alle disse faser er dog, at jeg ofte skubber min partner
væk, når han vil slikke mig eller lign. Det er lige som om jeg ligger
og tænker "han skal ikke have alt det arbejde når jeg nu alligevel
ikke kan få orgasme". Er klar over at det sikkert er heri en del af
mit problem ligger........at jeg ikke "tillader" mig selv at nyde det.
Men hvordan kommer jeg videre?

Da jeg var yngre simulerede jeg ofte orgasme, fordi jeg var sikker på
at jeg var unormal. Som voksen har jeg så fundet ud af, at der er
andre kvinder end mig der ikke kan få det, og har derfor fortalt min
partner det fra starten af. Svaret er ofte: Det er bare fordi du ikke
har haft en ordenlig mand og bla. bla. i den dur. Jeg tænker bare, ja
ja - det siger du nok ikke om et par måneder.
I staten ligger min partner så selvfølgelig en masse energi for
dagen.........men det er ligesom om at jeg efter et vist punkt
"blokerer" - faktisk føles det som om lysten forsvinder.

Med til hele denne lange historie hører nok som et vigtigt punkt, at
jeg heller ikke kan give mig selv en orgasme - forsøgte ofte
tidligere, men idag har jeg vist nærmest opgivet. Der er ikke så meget
ved at lege med sig selv, hvis man ikke får noget ud af det.

Nu er jeg så blevet lun på en sød fyr - og det har igen sat
"orgasmetankerne" igang. Hvis det bliver til noget, vil jeg gerne
undgå at komme ind i det samme mønster som der har været i de andre
forhold, men hvordan gør jeg.
Tror selv at det er vigtigt at jeg får læret at give mig selv orgasme
først, men hvad mener i ?

Nogen der her nogle gode råd, tip, anbefaling af bøger. Eller er der
nogen der har været i samme situation som mig, og som har fået "hul på
bylden", og i givet fald, hvordan gjorde I så.

Håber der er nogen der har nogle gode forslag, for jeg vil så gerne
opleve en orgasme og et ordentligt sexliv......også efter at den
første forelskelse har lagt sig.

Mange hilsner fra Sanne

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 13-06-02 19:32

"Sanne (slet UJXHE)" <flamme_2002@UJXHEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "problem".
>
> Jeg er en kvinde på 31 år der aldrig har haft en orgasme....

[Snip]

Hej Sanne

Tidligere i dag var der en der skrev et indlæg "orgasme træning"
(www.sexualterapi.dk)
Hun vejleder folk som dig. Om hun er god, aner jeg ikke noget om - jeg har
aldrig hørt om hende før hun skrev det indlæg i gruppen. Hun huserer i KBH
og om det er for langt væk fra hvor du bor aner jeg heller ikke.
Da jeg var helt ung (19 år), havde jeg en kæreste der havde samme problem
som du. Jeg troede også at "nu skulle jeg da lige...", men mine evner var
ikke så store som hendes blokeringer
Vi fik dog hul på problemet - jeg købte en lille dildo i hård plastik, som
ved stimulering af klitoris gav gevinst. Vi forsøgte nogle gange uden held -
jeg tror hun var for fokuseret på "om det var nu". Siden gav hun slip og
pludselig fik hun en lille orgasme - og MANGE flere i løbet af dagen. Måske
du også kunne få succes med sådan én?
Hvis du bor i KBH, kunne du prøve SM shop - Britta er meget venlig (og det
er ikke _kun_ en SM shop)

Held og lykke med den nye søde fyr.

Mvh Tommy

Fra : Sanne

Dato : 13-06-02 20:38

Hej igen!

> [...]
> KBH
> og om det er for langt væk fra hvor du bor aner jeg heller ikke.

Jeg har godt set indlægget, men jeg bor i Jylland, så jeg synes måske
nok det er lige lovligt langt væk :(

SNIP
> du også kunne få succes med sådan én?

Muligvis. Øhmm kan man købe sådan nogle via internettet - tror ikke
jeg har helt mod nok på at gå ind i sådan en forretning *sss*

> Held og lykke med den nye søde fyr.

Tak skal du have

Mvh. Sanne

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 13-06-02 21:20

[Snip]
>Jeg har godt set indlægget, men jeg bor i Jylland, så jeg synes måske
>nok det er lige lovligt langt væk :(

Tjae... hvis jeg skulle rejse til Australien for at få et markant bedre
sexliv, så ville jeg nok ikke tøve så længe. Min pointe er: det er en
forholdsvis lille investering - og det _kan_ blive et stort udbytte...

[SNIP]

> Muligvis. Øhmm kan man købe sådan nogle via internettet - tror ikke
> jeg har helt mod nok på at gå ind i sådan en forretning *sss*

Det kender jeg godt. Jeg bliver også pinligt berørt, når jeg går i en af den
slags butikker. Men jeg overvinder det, fordi jeg mener jeg har ret til et
rigere sexliv - og at der ikke er noget galt i at have lyst til det.
Alligevel håber jeg at der ikke lige kommer en man kender forbi, når man
skal ind.

Men jo, (for at svare på dit spørgsmål) der findes _masser_ af E-butikker,
der handler med den slags. Hvis du søger efter "dildo" på www.jubii.dk,
dukker der et hav op. Tjek flere af dem ud - der er vist mange der er for
dyre ift. andre. Husk dog ALTID at tjekke, hvad det er du køber. Nogle
billigt fremstillede dildoer er lavet affaldsplastik og indeholder
tungmetaller, som optages gennem slimhinderne - dem skal du gå langt udenom!
(eller s skal du give den kondom på, hver gang du vil bruge den). Sørg for
at det er godkendte kvaliteter. Og god fornøjelse med det

Mvh Tommy

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-02 22:01

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@bruus.fjern.dk> wrote in message

> [...]
> (eller s skal du give den kondom på, hver gang du vil bruge den). Sørg for
> at det er godkendte kvaliteter. Og god fornøjelse med det

Miljø-hysteri om blødgørere i plastlegetøj, der skader børn, var et
blindspor og jeg tror heller ikke at affaldsplast og tungmetaller er
krumtappen i seksualitet og dennes problemer

Der er fint ritual i at købe det dyreste - hvis det handler om at gejle sig
op til stærk tro, har nogle gavn af at vide at de har det fineste
hjælpemiddel, som kan købes. Men finger, gulerod og andet er måske lige så
godt, og vibrator-summen er ensformig og ikke noget der nogensinde har
effekt i sammenligning med de varierede håndbevægelser.

Fra : Brian Olsen

Dato : 14-06-02 00:03

> Miljø-hysteri om blødgørere i plastlegetøj, der skader børn, var et
> blindspor og jeg tror heller ikke at affaldsplast og tungmetaller er
> krumtappen i seksualitet og dennes problemer

arbejder selv i plast industrien. visse af disse blødgører er absolut ikke
at spøge med!

blive huden direkte udsat for disse i omkring en halv times tid, ligner man
en der er blevet pisket med brændenælder.
Egentlig ville jeg slet ikke benytte den slags legetøj med mindre de er
fødevare godkendt, men ekspedienterne får som regel et fåret udtryk på, når
man spørger om det (C;

hygge

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-02 00:40

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Egentlig ville jeg slet ikke benytte den slags legetøj med mindre de er
> fødevare godkendt, men ekspedienterne får som regel et fåret udtryk på,

Skal jeg sammenfatte det vigtigste fortiede faktum, jeg blev klog på af mit
kemistudium, så er det at STOFFERS GIFTVIRKNING AFHÆNGER AF KONCENTRATIONEN,
altså hvor mange milligram pr liter

Du har helt ret i at blødgørere i ren flydende form, giver rødme og svie.

Men når skidtet optræder i koncentration på langt under 1% bundet jævnt inde
i et solide og uopløselige plast-legetøj (eller dildo), der skal gøres
blødt, så er det faktisk ret ufarligt. Langt under en hundredenedel miligram
kan suttes af, selv hvis baby har byggeklodsen i munden en helt måned.

Journalisterne råber et skræmmende gift-navn "phtatalater" og "kviksølv"
osv
og en greenpeace-tosse tar de dybe panderynker på
og så tror alle, at der er fare.

Den tid en dildo bruges, kan den umuligt gøre skade, selv hvis den er lavet
af værste affaldsplastik - that is the point. Tro ikke på sælgeren, der vil
tjene på påstand om at det dyre er langt bedre end det billige - brug egen
sunde fornuft

Når 99% af tandlæger finder det ufarligt at vi har dødelige mængder af
kviksølv i vore plumber, så er det fordi det er afprøvet på millioner i
hundred år, uden skadevirkninger, og amalgam afgiver så få atomer pr år, at
kun hysterikere der VIL se et problem, gør det.

Hilsen Bo Warming telefon 35861000

Fra : høstblomsten

Dato : 14-06-02 00:51

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse

børn, var et
tungmetaller er

> arbejder selv i plast industrien. visse af disse blødgører
er absolut ikke
> at spøge med!
[snip]
*nikker enigt!*
....og vær også lige opmærksom på, at "metal-lignende"
dildoer kan indeholde nikkel! Er man allergisk overfor
nikkel, kan en sådan dildo gi' en pokkers kløe ...selv efter
kort tids brug

> hygge

Go'e hilsener fra
~ høstblomsten ~

Fra : Sanne

Dato : 13-06-02 22:50

> [...]
> sexliv, så ville jeg nok ikke tøve så længe. Min pointe er: det er en
> forholdsvis lille investering - og det _kan_ blive et stort udbytte...

Du har selvfølgelig ret, men mon ikke også der findes hjælp her i
Jylland, hvis det endeligt var det?
Tror nu nok jeg vil forsøge at arbejde med mig selv først (hvordan man
så end gør det?). Er der ikke nogen der evt. kan anbefale nogle gode
bøger?

Tak for svaret :0)

Hilsen Sanne

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 14-06-02 09:03

"Sanne (slet NVW9Y)" <flamme_2002@NVW9Yhotmail.com> skrev i en meddelelse

[Snip]
> men mon ikke også der findes hjælp her i
> Jylland, hvis det endeligt var det?

Tjae... jeg ved der ikke findes sexologer i nordjylland. Nærmeste herfra er
Aarhus.

> Tror nu nok jeg vil forsøge at arbejde med mig selv først (hvordan man
> så end gør det?). Er der ikke nogen der evt. kan anbefale nogle gode
> bøger?

Der ville jeg nok prøve en søgning på biblioteket - det kan man jo også gøre
hjemmefra - uden at blive kigget over skulderen, mener jeg

> Tak for svaret :0)
>
> Hilsen Sanne

Selvtak

Mvh Tommy

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-02 22:11

www.smshop.dk

--
I hate quotations. Tell me what you know.
Ralph Waldo Emerson

Fra : Henning

Dato : 13-06-02 20:28

Sanne (slet UJXHE) <flamme_2002@UJXHEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen!

Hej Sanne og velkommen til

> Håber der er nogen der har nogle gode forslag, for jeg vil så gerne
> opleve en orgasme og et ordentligt sexliv......også efter at den
> første forelskelse har lagt sig.

Da jeg mødte min kone for 23 år siden, kunne hun heller ikke
få orgasme og havde aldrig haft det, som du, kunne hun lide sex,
og var interesseret i sex, og nød det sin lyst til det og følte hun
fik en masse ud af samværet, som hun ikke ville undværer, selv
om det ikke ledte til orgasmer.
Hun følte en stigende intensitet go opbygning seksuelt under
samværet, der så pludselig forsvandt som luften der fiser
ud af en punkteret cykkel.

Løsningen for os, var at vi ikke stoppede med at lege
og eksperimentere, samt vi havde hundredvis af samtaler
omkring sex, samliv og selvværd + meget mere, efter
ca. 2½ år fik hun pludselig en nat hvor jeg var på arbejde
orgasme ved at tilfredsstille sig selv.
Selv om hun måske ikke fik orgasme ud af de ting jeg gjore
under vores samvær, som f. eks. at slikke hende, tog hun imod
det som kærtegn jeg gerne ville give hende, både for hendes,
men også for min egen skyld, det var kærtegn som hun følte var
rare, dejlige osv. måske kunne de lede til orgasme, måske ikke,
det var i og for sig ligegyldigt i de år, hun vidste jeg gjore det
fordi jeg ville og af kærlighed til hende, så hun følte ikke hun
fik noget der ikke kunne bruges til noget, for bare det at være
sammen og fælles i ømhed, omsorg og kærlighed til hinanden
var nok for vores fællesskab og samliv.
Ret hurtigt introducerede jeg en dildo i hendes liv, den pirrede
hende, men gav hende ikke orgasme, men det var ved hjælp
af den, hun efter 2½ år aligevel for første gang i sit liv fik
orgasme den nat hun lå alene og havde lyst til sex og netop
den nat bed tænderne sammen og VILLE, skønt pirringen
var næsten smertefuld uudholdelig dejlig, det punkt hun,
ellers ikke kunne overstige.

Vores samtaler var ikke bare samtaler, men af mig styrede
samtaler, hvor jeg spurgte ind til hendes følelser omkring
hendes liv, fra barn til voksen, især følelser der relaterede
til mænd og seksualitet, hendes følelser omkring sig selv,
opfattelse af sig selv som kvinde, menneske og et seksuelt
menneske med lyst til sex, hvilke situationer hun havde
oplevet seksuelt som værende spændende, dejlige og givende,
spurgt ind til episoder der føltes som fiaskoer, hvor hun
fik lov at føle de samme følelser som da, og få lov til at
udleve dem og blive færdige med dem, så hun kunne slippe
de følelser af nederlag, mindreværd, vrede etc. hun bar på
angående de episoder der ikke havde været gode for hende,
bla. en voldelig kæreste, der oven i købet havde taget
kvælertag på hende og som i øvrigt troede han var guds gave
til kvinderne og kvinder fik orgasme ved han stak pikke op
i dem og bollede løs til han var færdig og tog sig en Cecil

De facer af et forhold du beskriver er nok fælles for mange
parforhold, forelskelse, dagligdag og rutine, i de sidste facer,
skal man dyrke forholdet og hinanden for at få det til at virke
og gro, som jeg oplever det, vil man så af og til, genopleve
korte stunder hvor man føler den samme lykke ved at være
sammen som under forelskelsesfacen, men ellers er det præget
af noget der ligner et dybt, fortroligt venskab, hvor man oplever
både sjov, alvor og glæde sammen, på en måde så man føler,
DU er dejlig til sin partner, når man samme har oplevet/gjort
noget i fællesskab, eller man opdager små "ubetydelige" ting
man kan se den anden har gjort for at glæde een, som f. eks.
hun har købt den stærke fuldfede ost til mig, skønt hun selv
dels ikke kan lide den, dels er på skrump og køber fedtfattige
fødevarer etc. etc. Små ting og tegn, der siger, jeg er glad for
at du er i mit liv, jeg elsker dig stadig efter 23 år.
Det er så enkelt og dog af og til så svært, at dyrke et forhold
efter forelskelsesfacen er onerstået.

Min kone har heller ikke umiddelbar lyst til sex, men når jeg
tager initeritativet, får hun lyst og nyder det, også selv om
orgasmen måske glipper, så " I morgen er der atter en dag"
(måske næste gang)

Alt dette bare for at sige, giv ikke op, en dag lykkes det
for dig også

MVH
Henning

--
Klip det bort der ikke svares på, og svar under det der citeres
http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-02 22:06

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> til kvinderne og kvinder fik orgasme ved han stak pikke op
> i dem og bollede løs til han var færdig og tog sig en Cecil

I en kultur, der skaber virkelighedsflugt ved at udpege fjendebilleder, er
det naturligt at tilsværte grimme mandchauvinister der ikke er tilstede og
ikke kan forsvare sig.

Men oftest er der fejl på begge sider og tingene er ikke så enkle.

Mine børns mor havde et par oprør mod mig, hvor hun tog ind på
Dannerstiftelsen og de gav hende ret i at jeg var en lort og hun burde
forlade mig, og så kom hun tilbage og fortalte mig om hvor total tåbelige
disse feminister og psykologer var.

Talepsykologerne der gjorde min mor skyldig i mine søskendes og min stammen
var også eksempel på at terapeuter er extremt skadelige , sekteriske
narrehatte - i temmelig mange tilfælde.

Fra : Sanne

Dato : 13-06-02 22:07

Hej Henning!

Tak for dit lange, dejlige indlæg. Det lyder virkeligt som om du
elsker din kone højt :0)

Snipper lige lidt i dit indlæg.

> Hun følte en stigende intensitet go opbygning seksuelt under
> samværet, der så pludselig forsvandt som luften der fiser
> ud af en punkteret cykkel.

Ja, det er vist noget i den stil jeg føler der sker. Må jeg spørge om
hun stadig får det sådan selv om hun nu får orgasmer? Og hvad gør hun
så........fortsætter indtil lysten er bygget op igen?

> [...]
> fik noget der ikke kunne bruges til noget, for bare det at være
> sammen og fælles i ømhed, omsorg og kærlighed til hinanden

Ja.... det er måske her jeg "går lidt galt i byen" - jeg FØLER at mine
partnere kun gør den del, for at vi så hurtigt kan gå til sexdelen
bagefter, som er den del partneren ønsker. Altså at det kun er noget
han gør for min skyld, og for at jeg skal få lyst, og når jeg så
alligevel ikke kan få orgasme, så synes jeg ikke han skal "spilde
tiden", og så kan vi ligeså godt komme i gang med selve samlejet.
Jeg ved i virkeligheden ikke om det forholder sig sådan, for jeg har
aldrig spurgt, og i en stor del af tilfældende er det jo nok bare
noget jeg føler. Hvis min partner virkeligt elsker mig, vil han
selvfølgelig gerne gøre noget der er dejligt for mig?
Hvordan mon man lader være med at føle at man "spilder" partnerens
tid?

Jeg fornemmer jeg har en del arbejde med mig selv, der skal gøres, og
måske mangler jeg også den rigtige partner der kan overbevise mig om
at han ikke synes det er spild af tid?

> [...]
> den nat bed tænderne sammen og VILLE, skønt pirringen
> var næsten smertefuld uudholdelig dejlig, det punkt hun,

Det vil altså sige at man bare skal blive ved, og ved indtil det
lykkes? Men igen......hvad med når lysten forsvinder. Fortsætter man
så bare alligevel, og vender den tilbage?
Måske er der et par piger der kan komme på banen her :0) ?

> Det er så enkelt og dog af og til så svært, at dyrke et forhold
> efter forelskelsesfacen er onerstået.

Ja, men når så den ene parts lyst til sex forsvinder, bliver det
bestemt ikke nemmere :(

> Alt dette bare for at sige, giv ikke op, en dag lykkes det
> for dig også

Tak skal du have :0)
Var meget glad for dit indlæg, det var opmuntrende, og bekræftermig i
min tro på at jeg ikke skal give op endnu :0)

Mvh Sanne

Fra : Henning

Dato : 17-06-02 05:16

Sanne (slet 64V31) <flamme_2002@64V31hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Henning!

Hej Sanne

> Ja, det er vist noget i den stil jeg føler der sker. Må jeg spørge om
> hun stadig får det sådan selv om hun nu får orgasmer? Og hvad gør hun
> så........fortsætter indtil lysten er bygget op igen?

Efter hun har lært at få orgasme, sker det ikke ret tit, for
nu ved hun hvad der skal til
Blandt andet en stædig konsentration og fokusering på
sin seksuelle lyst, hvor hun, hurtigt griber til at forstærke
og intensiverer sine erotiske fantasier så de kun omfatter
lige den del, der gør at hun kommer i orgasme fasen

> Hvordan mon man lader være med at føle at man "spilder" partnerens
> tid?

Ved at tro på, at det gør du altså ikke
I de første år, var det sådan, at når min kone "stod af" som hun
kaldte det, sagde noget i retning af: " Så er det dit resten"!
Var hun tilstrækkelig fugtig, elskede vi til jeg fik udløsning,
ellers trak jeg mig ud og onanerede mig færdig, medens jeg lå
og holdt om hende og da hun aldrig har syntes det var ulæggert
at jeg kom ud over hendes bryster og mave, var der ingen
problemer i det, onanien var så bare en fortsættelse af det
seksuelle samliv, hun nød at se min tilfredsstillelse og udløsning,
for det var med til at hun ikke følte sig håbløs og ufemenin, for
jeg ( Manden) jo gjore mig færdig sammen med hende.

> Jeg fornemmer jeg har en del arbejde med mig selv, der skal gøres, og
> måske mangler jeg også den rigtige partner der kan overbevise mig om
> at han ikke synes det er spild af tid?

Tro på, at det ikke er spild! Du er jo med til han er færdig!
Dermed fremstår du som en sexet, femenin elskerinde, hvis
du kan vise din glæde over at han værdsætter dig så meget,
at han ønsker at onanerer færdig i din favn.

> Ja, men når så den ene parts lyst til sex forsvinder, bliver det
> bestemt ikke nemmere :(

Nej tvært imod, så risikerer forholdet at ryge sig en tur
Men hvis du virkelig vil satse på at få lyst til sex, kan du
gøre meget for at du ikke går i stå og mister lysten, ved
nærmest at tvinge dig ind i nogle fantasier, der kan opbygge
en seksuel lyst hos dig

MVH
Henning

Fra : Sanne

Dato : 18-06-02 22:28

Hej Henning

> [...]
> og intensiverer sine erotiske fantasier så de kun omfatter
> lige den del, der gør at hun kommer i orgasme fasen

Har ellers altid været temmelig stædig, men åbenbart ikke stædig nok
lige på det punkt :0)
Dog kan jeg fortælle, at jeg forsøgte forleden dag (for første gang i
lang tid). Jeg fik ikke orgasme, men (jubiii) det lykkes mig faktisk i
et tidsrum (ved ikke hvor længe), at glemme alt andet end bare at nyde
det. Jeg var ret ihærdig, og blev ved meget længere tid end jeg plejer
før jeg "gav op", og jeg var egentligt stolt af mig selv bagefter :0)

> [...]
> for det var med til at hun ikke følte sig håbløs og ufemenin, for
> jeg ( Manden) jo gjore mig færdig sammen med hende.

Dette er også noget jeg jævnligt har "tyet til", når lysten er
forsvundet. Det "sjove" er at jeg faktisk nogen gange får lysten
tilbage igen, idet jeg godt kan blive temmelig tændt, af at se min
partner onanere og komme ud på min krop. Siger dog sjældent til min
partner at "nu har jeg altså fået lyst igen". Måske skulle jeg begynde
at gøre det :0) ?

> [...]
> du kan vise din glæde over at han værdsætter dig så meget,
> at han ønsker at onanerer færdig i din favn.

Henning, du formår virkeligt at give en kvinde selvtillid :0)

Sig til din kone at hun har en dejlig mand (men det ved hun jo nok
allerede) :0)

Mange hilsner fra Sanne

Fra : Henning

Dato : 19-06-02 07:17

Sanne <flamme_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Henning

Hej Sanne

> [...]
> det. Jeg var ret ihærdig, og blev ved meget længere tid end jeg plejer
> før jeg "gav op", og jeg var egentligt stolt af mig selv bagefter :0)

Det glæder mig at høre, at stædighed belønnes også i dit
tilfælde *G*

> [...]
> partner onanere og komme ud på min krop. Siger dog sjældent til min
> partner at "nu har jeg altså fået lyst igen". Måske skulle jeg begynde

Det er MEGET almindelig at lysten kan gå og komme igen, Hvis
min kone føler at nu er det ved at glippe under et samleje, griber
hun straks fat i legetøjet og tager det i brug på den måde hun
lige netop denne gang har brug for det, hun er tit i stand til
at få flere orgasmer efter hinanden, når hun ikke er for træt

Vi har jo kendt hinanden i snart 25 år, så dels kender vi
hinanden særdeles godt, men kan måske derfor, "glemme"
at dyrke sex ind imellem og har så brug for lidt inspiration
som at se pornofilm, jeg har en masse små klip a 5-10 minutters
længde på min PC. som jeg sætter igang, når vi begge
sidder ved vores PC ere, der står lige ved siden af hinanden,
langsomt men sikkert, fanges hun af lydene og de glimt hun
ser ud af øjenkrogen, på et tidspunkt daffer jeg så ned efter
en flaske vin og en skål pop-corn, jeg ved jo hvad der
pirre min kone, så de klip jeg viser, er udvalgt flere dage
i forevejen.
Rødmende må jeg erkende, at man altså godt kan have
sex på 2 kontorstole, foran PC skærmene *G*
det jeg vil sige er, at hvis lysten måske ikke lige er
så nem at få kontakt med, så må man jo ty til at "snyde"
sig selv til at få lyst
Min kone kan af og til gå i ugevis uden at tænke på
sex eller føle lyst til sex, før jeg minder hende om det,
men så er hun også med på det *GF*

> Henning, du formår virkeligt at give en kvinde selvtillid :0)

Tak for roserne

Som Sabina var inde på, så kan påvirkning af G-punktet
samtidig være det der skal til, så foruden ægget, har
vi også en blød/bøjelig dildo, som vi kan bruge i hendes skede,
hvor vibrationerne netop passer til det område i en kvindes
skede, så hun kan kombinerer de to pirrende fornemmelser
Lige som hun kan vælge forskellige stillinger og fantaserer
om måder at blive "taget" på, som hun synes er frækt

Nogle kvinder synes det er frækt at gøre det foran et spejl,
eller at ligge på alle fire og pirre klitoris med et æg,
medens de bruger en dildo bag fra, så både mellemkød
og G-punkt pirres, kun fantasien sætter grænser

MVH
Henning

Fra : Sanne

Dato : 19-06-02 21:48

Hej Henning :0)

> [...]
> en flaske vin og en skål pop-corn, jeg ved jo hvad der
> pirre min kone, så de klip jeg viser, er udvalgt flere dage

*sss* - jamen forventningens glæde er jo også den største siges det
:0)

> Rødmende må jeg erkende, at man altså godt kan have
> sex på 2 kontorstole, foran PC skærmene *G*

Du behøver sørme ikke at rødme - sex kan vist lade sig gøre alle
steder *g*........kunne dog nok godt forstille mig lidt mere
behagelige steder :0)

> det jeg vil sige er, at hvis lysten måske ikke lige er
> så nem at få kontakt med, så må man jo ty til at "snyde"
> sig selv til at få lyst

Det gælder åbenbart "bare" om at vide HVORDAN man kan snyde sig selv.
Må jeg jo se at få lært *s*

> Min kone kan af og til gå i ugevis uden at tænke på
> sex eller føle lyst til sex, før jeg minder hende om det,
> men så er hun også med på det *GF*

Ja, jeg kunne også snildt gå i flere uger (bortset fra i starten af et
forhold, hvor det gerne må være flere gange daglig *g*). Problemet er
jo at de fleste mænd synes det er liiiige lovligt længe, og det er da
også træls hvis det altid er manden der skal tage initiativ. Ville
være rart, hvis man (jeg) kunne lære at tvinge sig selv ind i en
"lystfølelse".

> Tak for roserne

Velbekomme :0)

> [...]
> medens de bruger en dildo bag fra, så både mellemkød
> og G-punkt pirres, kun fantasien sætter grænser

Ja, det har jeg efterhånden forstået - må virkeligt til at se nogle
flere pornofilm hvor jeg kan hente inspiration :0)

Mange hilsner fra
Sanne

Fra : Henning

Dato : 20-06-02 07:26

> Hej Henning :0)

Hej Sanne

> Du behøver sørme ikke at rødme - sex kan vist lade sig gøre alle
> steder *g*........kunne dog nok godt forstille mig lidt mere
> behagelige steder :0)

Når man først er tændt, vil man kunne dyrke sex
i en fakir seng, uden at mærke det ( før bag efter) *GGG*

> Ja, det har jeg efterhånden forstået - må virkeligt til at se nogle
> flere pornofilm hvor jeg kan hente inspiration :0)

Nu bruger du jo Opasia som nyhedsagent, ellers kunne du
jo gå ind i alt.binaries.erotica.vcd f.eks. og downloade
nogle filmstumper, eller en af alt.binaries.multimedia.erotica
grupperne og se dem på din pc og smide dem væk du
er ved at brække dig over eller ikke tænder dig en dyt
Et program der hedder *Grabit* er et godt program
til at hente binære filer med. ( Hvis du vil prøve og får
besvær med at finde ud af at downloade og udpakke,
må du godt maile mig)

Mvh
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-02 22:10

"Sanne (slet UJXHE)" <flamme_2002@UJXHEhotmail.com> wrote in message
> Jeg er en kvinde på 31 år der aldrig har haft en orgasme, og jeg føler
> virkeligt at det er noget der mangler i mit sexliv.

Jeg har lige højttænkt lidt om at lære sig orgasme, i en anden tråd, og jeg
tror alle er så vidt forskellige, at man ikke kan lære meget af andres
erfaringer, for der er stadig så meget tabu i omløb, at vi ikke er ærlige
for os selv, og bliver pralende overfor andre, eller ikke tør få det med,
som vi skammer os over.

Hvis kvindens orgasme er den kæmpe livskvalitet, som nogle påstår, så ville
det være mærkeligt hvis problemet løses af en terapeuts råd eller et særlig
godt massageapparat.

Jeg tror at "falder over det" og ting udvikler sig inden i en. Måske det kan
hjælpe lidt at tale med andre eller læse om hvordan andre har det med
følelser.

Her lidt fabuleren om "Det ubevidste, gråd og medlidenhed"

Jeg tror gråd og latter er i slægt med orgasme,
og det er blevet skrevet klogt fornylig på dss, at når man græder ægte, er
der ofte en skam ved at man åbner sig for andre.

Men gråd er ikke kun "hav ondt af mig, mor" , det er også jeg ynker andre -
fx når vi får våde øjne ved en rørstrømsk film.

Medlidenhed er meget kritiseret med rette, for den er rygrad i kristen
kærlighed og ofte hyklerisk - man nedgør den, man påstår at have empati med,
man er glad for at være hævet over den nu ufarlige ynkværdige, som man vil
hjælpe.(og derved få magt over)

Jeg mærkede tidligt en glæde ved at have medlidenhed med min lillesøster -
og finder ærlighed i at analysere og forstå den slags. At kende sig selv,
kan måske også hjælpe til at få orgasme, hvis man er en, der kan det. Men
det er jo ikke livsvigtigt.

Min søn forguder mange og har brug for idoler - jeg har selv kun haft sådan
beundring for nogle få mørkhårde drenge med helte/dukke-ansigt i min
barndom.

Min datter lærte tidligt af sin mor, at pigers rolle er at tage sig godt af
mænd, og hun kaster sig ud i småforelskelser, som trænede hun til
olympiade. "De små forelskelser er at blive vaccineret mod de store" skrev
den gudesmukke og vildt sexede Goethe, og det er umuligt at sige generelt
hvad er godt og skidt her.

Så jeg kredser videre om disse sære følelser, der nok indgår i om
orgasme-oplevelsen falder naturligt og kommer tidlig, sent eller aldrig.

Nietzsche havde en præstefar, der var vildt populær hos bønderne i den lille
landsby, der var enige om at sådan var engle. Han kom aldrig i konflikt med
folk - ingen dømmesyge, udstrålede harmoni og gjorde folk i godt humør. Men
havde nok en indre splittelse, der fik ham til at dø neurologisk da
Nietzsche var 5 år.

Nietzsche ville skrive bedre bøger end dem, der var skrevet, i stil med
Goethe, og ville forstå ting og tro, og fandt store fejl i medlidenhed, der
jo ofte bunder i svaghed.

Men han havde selv stærke medlidenhedsfølelser og situationfornemmelse og
indfølingsevne, så han kunne suge folks sind i sig og forstå dybder og
sammenfatte til den psykologi, som Freud overtog,

Han var også meget følsom for vejret. Han flød ud i andres sjæle, som
Grundtvig gjorde det, når han blev danskernes darling og talerør i gudelige
spørgsmål. Men Nietzsche var til "hin enkelte" - individualisten.

Overfladiske skribenter har set modsigelse i at han ved et kort
sammenbruds-agtig højtsyngnings-flip startede med at få medlidenhed med en
hest foran en vogn, der blev pisket af sin kusk, og han omfavnede hesten
for at beskytte den.

Men han havde også medlidenhed med sin søster, og respekt for sin mor, -
dog ikke når hun kritiserede hans kristendomskritik.

Han tilgiver alting, han gider ikke holde på sit. Når han har faret i
totterne på sin anti-semitiske søster, og moderen siger "forlig jer" så er
han et hjertets geni til at forsone sig og opnå en harmoni, der ser ud til
at stikke dybt.

Jeg tror at evt orgasmeproblemer hænger sammen med vildt meget usexuelt i
sindet, og løsning kan handle om at turde tale med andre om svære ting og
søge at tænke højt overfor intelligent-kommenterende lyttere - måske også pr
mail.

Jeg tror ikke vibrator-dimser er nogen løsning. Hvis noget kan fremskynde,
er det snarere at tænke i ny baner, så ting der alligevel er i frembrud ,
ikke længere blokeres.

Tingene har deres eget indre liv. Teknologiske snuptagsløsninger, var der
læger der førte sig frem med engang, men det hele har været flop på flop, og
de seriøse naturvidenskabelige læger har idag ingen respekt for sexologi -
der handlede om avis-sensationer og pop, og nu er gledet sammen med
terapi-industrien, der handler om en ny art religion. Men enhver er salig i
sin tro. Og placeboeffekt at interessante regler om lang tids slikning, kan
være positiv. Livet er ikke så enkel. Krop og sind kan ikke sammenligned med
en bil, der skal tunes.

Fra : Sanne

Dato : 14-06-02 16:17

> [...]
> ville
> det være mærkeligt hvis problemet løses af en terapeuts råd eller et

Måske, men et sted skal man jo starte, og der er vel ingen skade sket,
hvis det er med et massageapparat :0)

> Jeg tror at "falder over det" og ting udvikler sig inden i en. Måske
> det kan
> hjælpe lidt at tale med andre eller læse om hvordan andre har det med
> følelser.

Har talt om det med nogle veninder, men synes ikke rigtigt det løser
noget. Det er ikke et emne der er specielt nemt at tale om synes jeg.
Det har faktisk været 10 gange nemmere at sætte sig ned og skrive det
indlæg jeg skrev her til gruppen.

Hilsen Sanne

Fra : Henning

Dato : 15-06-02 07:47

Sanne (slet 38GT9) <flamme_2002@38GT9hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Sanne

> Måske, men et sted skal man jo starte, og der er vel ingen skade sket,
> hvis det er med et massageapparat :0)

Min kone er utrolig glad for en lille tingest der på
denne side kaldes for sølvkugle den koster 85 kr.
http://www.smshop.dk/category.asp?category=15

MVH
Henning

Fra : Sanne

Dato : 16-06-02 21:22

> Min kone er utrolig glad for en lille tingest der på
> denne side kaldes for sølvkugle den koster 85 kr.
> http://www.smshop.dk/category.asp?category=15

Tak for linket :0)

mvh. Sanne

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-06-02 16:21

"Sanne" <flamme_2002@hotmail.com> wrote in message

> Tak for linket :0)

jeg har den samme "kugle" ( herhjemme hedder den ægget) dog med en latex
"cover".. vi havde den oprindeligt i sølvplast men den gik ret hurtigt i
stykker( vi åbnede den og opdagede den var totalt irret inden i) hvorefter
vi købte den latex betrukkede type og den fungere upåklageligt siden
der er virkelig gang i den*G* for sjov kan jeg anbefale dig at prøve at
lægge den på bordet og så tænde for den.... den hopper og danser så du tror
det er løgn...

den er effektiv både til klitoris stimulation og skede stimulation... jeg
benytter den indimellem sammen med en jellydildo ( uden vibrator) hvor jeg
prøver at holde den på mit g-punkt....... det tager kegler stort set hver
gang......

det er ikke sikkert du kan få orgasme blot ved klitoris stimulation...
personligt har jeg svært ved det... men kombiner klitoris og g-punkt så
virker det

personligt har jeg ikke haft held med de små "ladyfinger" dildoer..... jeg
synes "ægget" er mere effektivt fordi vibrationen er mere koncentreret og
nemmere at focusere... det gælder bare om at holde fast.....
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Sanne

Dato : 18-06-02 22:06

Hej Sabina

KLIP
> [...]
> jeg
> prøver at holde den på mit g-punkt....... det tager kegler stort set

*s* - føler mig efterhånden meget teknisk bagud *g* - NU må jeg vist
hellere få taget mig sammen og få købt noget legetøj :0)

> det er ikke sikkert du kan få orgasme blot ved klitoris stimulation...
> personligt har jeg svært ved det... men kombiner klitoris og g-punkt
> så
> virker det

Vil det sige at heller ikke havde nemt ved at få orgasme før du "lærte
teknikken"? (bare nysgerrig)

Mange hilsner fra Sanne

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-06-02 22:28

> Hej Sabina

> *s* - føler mig efterhånden meget teknisk bagud *g* - NU må jeg vist
> hellere få taget mig sammen og få købt noget legetøj :0)

hehe... kan jeg egentligt godt forstå.....
du er velkommen til at smide en mail til mig privat ang dette.... teknik kan
nemlig ofte være tricket der får det hele til at virke*G*

> Vil det sige at heller ikke havde nemt ved at få orgasme før du "lærte
> teknikken"? (bare nysgerrig)

jeg har nok aldrig haft decideret svært ved det..... men før i tiden var det
heller ikke noget jeg bare gjorde som at knipse med fingrene.... indtil jeg
blev omkring 21 var det undtagelsen nærmere end reglen at jeg fik
orgasme.... men det skete da nu og da...
efter fem år med en småborgerlig omend udemærket elsker fik jeg lært at
bruge mine egne evner til at opnå orgasme... hvis jeg ville have det måtte
jeg jo bare tage det ikk
siden min ex er jeg så blevet mere aggressiv.... og nu er det nærmere
undtagelsen end reglen hvis ikke får orgasme eller "kommer" under
sex.......(der er imo væsentlig forskel på de to)..... som jeg er nu kan jeg
under "lynsex" få orgasme lige så hurtigt som min kæreste.... og med mig
selv kan jeg lige så hurtigt, hvis det er det jeg ønsker.... hvis jeg en
sjælden gang ikke kommer skyldes det ofte udenomsting jeg ikke kan slippe
helt... som smerter eller lignende......

Fra : Sott

Dato : 19-06-02 19:45

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina og Sanne :0)

Jeg blev lige "forundret" over noget - så nu spørger jeg ind til
det.

> [...]
jeg
> blev omkring 21 var det undtagelsen nærmere end reglen at jeg fik

Jeg onanerede lystigt allerede som lille, og ved med sikkerhed
at jeg fik jævnligt orgasme ved onani fra jeg var omkring 7-8
år. Til gengæld skulle jeg blive 28 år, før det lykkedes en mand
at "give" mig orgasme :0(

Jeg er nysgerrig - er der mon mange piger, som ikke får orgasme
før "sent" i livet - og kan de ikke engang give sig selv det?

Hvordan kan det være, hvis det er sådan?

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 19-06-02 20:37

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> at jeg fik jævnligt orgasme ved onani fra jeg var omkring 7-8
> år. Til gengæld skulle jeg blive 28 år, før det lykkedes en mand

Først efter 1960 rummer den videnskabelige litteratur rapporter om at børn
kan onanere
(husk at i dr Viktorias England mente de toneangivende lægevidenskabelige
professorer at kvinder stod ikke så lavt, at de kunne få orgasme under nogen
omstændighedewr).

Måske megen orgasmeoplevelse og -manifestation er skabt af pornolitteratur
og film, som først rigtig tog fart efter 1960.
Og hvis fantasifuldhed skabte selvopfyldende profetier.
Menneskeslægten ville være uddød uden mandeorgasmer, men kvindeorgasmer er
måske betydningsløse vedr "de faktiske forhold i stålindustrien" - biologi
er ikke demokratisk og lighedsminded.

> Jeg er nysgerrig - er der mon mange piger, som ikke får orgasme
> før "sent" i livet>

Mange kvinder har oplyst, at de har oplevet det sent eller aldrig - men ofte
har de alligevel nydt at kunne gøre manden glad og den gode superhygge
imens. Man skal ikke finde noget klogt at sige....

Nietzsche mener at grunden til at vi kan lide at gå i naturen er , at
"naturen har ikke nogen mening om os". Ved samleje er vi til fælles
gudstjeneste og drejebogen er skrevet og skal bare følges - sådan oplever og
påskønner nogen det.

> - og kan de ikke engang give sig selv det?
> Hvordan kan det være, hvis det er sådan?

Der er gnavere, der angribes af hud-parasitter, på steder som de ikke selv
kan klø.
Det giver fantastisk sammenhold i flokken, at man er nødt til at
pels-soignere hinanden.

Den forklaring tror diverse Harvard-professorer på - jeg gør ikke -
sandsynligere er nok, at industrialismen skabte øget fritid og dermed "al
magt til fantasien", og mennesker ka bare det med selviscenesættelse..

Oldtids-litteratur tyder på, at haremspiger der arbejdede sig op til klimax
ala mandens, nød særlig gunst hos haremsejeren - måske det er på den måde at
"moden" startede.

Ejer man en Mercedes, kan man lide andre Mercedes-ejere - får man som manden
en gradvist oparbejdet højdepunktsoplevelse, så kan man lide kvinder der
også gør det, og derved bekræfter en i at sådan gør perfekte mennesker, der
har styr på deres show.

Nogle mennesker kan lide musik.Eller sport. Andre har travlt med andre
ting. Er det en fejl at være uden sans for musik, sport, Nietzschecitater -
eller uden sans for orgasme??

Kun hvis du er mand, er det en hindring for at blive forælder, hvis ikke din
psyke kan komme i omdrejninger og nå frem til ekstaseagtig situation,

der får de glatte muskler omkring sædblære, prostata og bitestikler til at
at foretage nogle hurtige, rytmiske pumpebevægelser..

Undskyld hvis jeg får noget smukt til at lyde kedeligt - hvis du er til
skønmaleri så læs DH Lawrence "Lady Chatterleys Elsker" , Ugens Rapports
"grå sider" eller Goethe om kvinden der trække manden op til Gud".

Fra : Sott

Dato : 19-06-02 21:31

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

Hej BW.

> Først efter 1960 rummer den videnskabelige litteratur rapporter om at
børn
> kan onanere

Jeg er egentlig ligeglad - jeg ved, at jeg onanerede og nød det
i fulde drag, og jeg ved, at jeg fik orgasme ved det allerede
som "lille".

> Mange kvinder har oplyst, at de har oplevet det sent eller aldrig - men
ofte
> har de alligevel nydt at kunne gøre manden glad og den gode superhygge
> imens.

Jeg er enig - også når orgasme ikke opnås er sex dejligt og
livsbekræftende, og nydelsen er det hele værd.

> Undskyld hvis jeg får noget smukt til at lyde kedeligt - hvis du er til
> skønmaleri så læs DH Lawrence "Lady Chatterleys Elsker" , Ugens Rapports
> "grå sider" eller Goethe om kvinden der trække manden op til Gud".

De grå sider læste jeg engang en masse af - det er ved at være længe
siden - og resten må jeg have til gode, det er ikke øverst på min hitliste
for tiden.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 19-06-02 22:13

> børn
>
> Jeg er egentlig ligeglad - jeg ved, at jeg onanerede og nød det
> i fulde drag, og jeg ved, at jeg fik orgasme ved det allerede
> som "lille".

Det har jeg på ingen måde modsagt. Min respekt for forskning er meget lille.
Den norske forsker Torsten Langebæk var tidligt ude med at beskrive børns
onani og orgasme og det var modigt og flot, men selvfølgelig siger det intet
om hvor hyppigt det er sket tidligere eller sker nu.

> ofte
>
> Jeg er enig - også når orgasme ikke opnås er sex dejligt og
> livsbekræftende, og nydelsen er det hele værd.

Igen - hvor er vi uenige?

> De grå sider læste jeg engang en masse af - det er ved at være længe
> siden - og resten må jeg have til gode, det er ikke øverst på min hitliste
> for tiden.

Jeg har mødt mange piger der går til mandestrip (Chippendales o lign - hvor
undertiden mænd ikke må komme)
og mange der ser porno med deres partner, så de lirer op sammen - eller hun
viser respekt for hans smag og ved at hun er i centrum for hans
opmærksomhed - men hvilke film, lydbånd eller skriverier er gode for
alenepiger?

Fra : Sott

Dato : 19-06-02 22:30

> Jeg har mødt mange piger der går til mandestrip (Chippendales o lign -
hvor
> undertiden mænd ikke må komme)

Mandestrip er på mange måder dødkedeligt. Og Chippendales
er da et totalt flop imo.

> [...]
> viser respekt for hans smag og ved at hun er i centrum for hans
> opmærksomhed - men hvilke film, lydbånd eller skriverier er gode for

Jeg kan godt lide "hardcore", ikke noget diller-daller, og helst
ikke noget med close-ups af ansigterne (christ, sådanne
pornomodeller ser tit døde og kedsommelige ud i ansigterne).

Nogle af de billeder der er i *.binaere grupperne er også fede,
her har jeg en "fetisch" for analsex (det har jeg i det hele taget).

Jeg kan ikke udtale mig om andre alenepiger - kun mig selv.

/Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-02 04:56

> Jeg kan godt lide "hardcore", ikke noget diller-daller, og helst
> ikke noget med close-ups af ansigterne (christ, sådanne
> pornomodeller ser tit døde og kedsommelige ud i ansigterne).

Er det ikke som om mande-modellerne i de gængse porno-videoer skal se lidt
fårede ud, men have en pæn stor pik. De må ikke give den mandlige tilskuer
mindreværdskompplekser mht intelligens og charme.

Jeg synes, at de Oscar vindende Hollywood skuespillere og skuespillerinder
ofte er virkelig spændende og sympatiske i krop og sjæl, så vidt man kan
vurdere, og det ville være godt, hvis der lavedes porno med sådanne
personligheder(som der jo ikke er mangel på - wannabees er ved at falde over
hinandens ben for at få roller, og er ofte lige så gudesmukke - og
pornoroller må være lettere at spille, uden at have gået på skuespillerskole
og lært Shakespeare.).

Og hvis bare filmene anmeldtes, inddeltes og debatteredes, som det sker med
de såkaldt "lødige" spillefilm.Man famler i blinde, når man udfra titler
skal vælge en film der var lige så god som den man sidst lejede.
Det er som om porno-industrien vil have man skal skamme sig ved at se deres
produkter.
Der er jo ikke noget bedre.
Men så læser man nu og da at bl.a. Zentropa laver noget, der skulle have
bedre kvaliteter end de gængse samlebånds-produktioner, og bl.a. appelere
særligt til piger.
Så vidt jeg har kunne se , har alle fornyelser været lige så kedsommelige og
stereotype som andet.
Og man læser , at kvinder lires aller bedst op, af lydbånd med modne,
beroligende, myndige mandestemmer - har det mon noget på sig?.

> Nogle af de billeder der er i *.binaere grupperne er også fede,
> her har jeg en "fetisch" for analsex (det har jeg i det hele taget).

Når man skal skabe variation i en samlejehandling, må det være det
kærkomment for instruktør/manusskriptforfatter(?), at der findes forskellige
stillinger - og huller. Og man tænker jo ikke over, at de dejligee "nubrer"
i skedevæggen ikke findes i endetarmsvægen.
Closeups af analsex har den enorme fordel - for mig - at et smukt venusbjerg
og smukke symmetriske, ikkeflaprende skamlæber ses godt og uforstyrret.
Bedst for mig er strip/pigeonani, uden at en konkurrende mands pik kommer i
vejen og forstyrrer naturglæden ved kvindekroppens bakker og dale, som jo
overgår Alperne og Rocky Mountain i skønhed
Gid man selv kunne vinkle og zoome og ind og ud på det, man selv helst vil
se - men det bliver nok snart muligt på internettet - eller er det?
"Binaer.dk" er vel endnu ikke levende billeder - sidst jeg så det, var det
gnidrede frimærkeagtige billeder

Hvad lægges i ordet "hard core" idag?
- engang smagte ordet af SM,
Det kan da ikke gå på om man ser pubeshår eller ikke - det ses selv i
Playboy siden 1965.
Ja dette er selvfølgelig et dk.kultur.sprog spørgsmål, ogjeg må derover en
dag, hvis ikke der kommer gode svar her. (Mon netbetjente vil futte og
OT-anmelde?)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-06-02 21:01

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message

> Hej Sabina og Sanne :0)
>
> Jeg blev lige "forundret" over noget - så nu spørger jeg ind til
> det.

værsgo

> [...]
> at jeg fik jævnligt orgasme ved onani fra jeg var omkring 7-8
> år. Til gengæld skulle jeg blive 28 år, før det lykkedes en mand

jeg har også jævnligt onaneret fra jeg var omkring ni år ( hvor jeg sådan
set husker den "første gang")
det har været gjort primært for nydelsens og følelsens skyld og ikke for
orgasmens skyld.....
da jeg blev seksuel aktiv som 15 årig var orgasme slet ikke inde i
billedet.... der var det igen nydelsen og fornemmelsen samt nærheden der var
i højsædet..... dog kunne jeg på det tidspunkt godt opnå orgasme ved egen
hjælp.......
som 17 årig bliver jeg mere aggresiv og har mange forskellige partnere.....
nogle kunne give mig mere nydelse end andre men som sådan husker jeg ikke
nogen af dem som noget vildt og specielt.....
da jeg var 18 mødte jeg min første seriøse og seksuelt erfarne kæreste...
her fik jeg jævnligt orgasme under samleje med ham...... han var nu også en
god elsker *smiler saligt ved mindet*G*
da jeg er 19 møder jeg så min ex... og i dette forhold udvikler jeg hvad jeg
betragter lidt som mit "krav på orgasme"... i den tid var det sjovt at sige
at kvinder kunne få orgasme hvis de kunne nå det*G* ergo arbejdede jeg mig
selv op til at KUNNE nå det*GG*
jeg betragter dog ikke denne tid som værende en tid hvor nogen "gav" mig
orgasme.... jeg fik det og jeg tog det.... men mest efter egen
fortjeneste.....
først efter jeg har mødt min nuværende kæreste er orgasme noget han kan
"give" mig.....

> Jeg er nysgerrig - er der mon mange piger, som ikke får orgasme
> før "sent" i livet - og kan de ikke engang give sig selv det?

det tror jeg faktisk der er..... mange af mine klassekammerarter igennem min
skoletid ( både folkeskolen og under frisøruddannelsen) har haft et meget
fjernt forhold til det at kæle for sig selv..... for mig er det naturligt og
en kæmpe del af det at være kvinde......

> Hvordan kan det være, hvis det er sådan?

jeg tror et eller andet sted at det stadig er meget tabubelagt.... eller
måske ikke så meget mere ( når man kigger i damebladene) men for en vis
årgang tror jeg bestemt det er..... mange kvinder kender jo desværre ikke
deres krop og de mekanismer der virker..... om det udelukkende skyldes tabu
eller om opdragelse og arv også ahr noget at sige ved jeg ikke..... det kan
jeg jo selv kun gætte på....
hvad jeg ved om emnet er hvad jeg har hørt andre kvinder fortælle og hvad
jeg har hørt mænd fortælle om deres oplevelser med kvinder.......
for nogle kvinder ligger det virkelig totalt fjernt at røre ved deres egen
krop...... nærmest som om det er noget ulækkert noget at gøre.......

andre bud??

Fra : Sanne

Dato : 19-06-02 22:05

> [...]
> fjernt forhold til det at kæle for sig selv..... for mig er det
> naturligt og
> en kæmpe del af det at være kvinde......

Jeg har nu aldrig haft nogle problemer med at kæle for mig selv, når
jeg har været alene, men har som sagt aldrig fået orgasme ved det.
Formentligt og forhåbenligt fordi jeg bare ikke har været ihærdig
nok.
Kan dog godt være genert over at kæle med mig selv, mens min partner
kigger på.........aner ikke hvorfor, for jeg synes egentligt ikke jeg
er specielt genert - bader da også topløs ved stranden og den slags.

> [...]
> tabu
> eller om opdragelse og arv også ahr noget at sige ved jeg ikke.....

Hos mig er det ihvertfald hverken tabu eller opdragelse. Arv??? det er
jo ikke nemt at vide. Det eneste jeg kan komme i tanker om, er at min
mor faktisk var temmelig frigjort, og at det som teenager generede mig
at min mor ikke bare var en af dem som gik derhjemme med forklæde på
og bagte boller og lavde kakao efter skoletid. Jeg fandt som teenager
engang en dildo i min mors skuffe, og syntes det var AFSKYELIGT at min
mor "gjorde den slags".......samtidig var det jo så også facinerende,
men det ville ikke 10 vilde heste have kunne få mig til at indrømme
dengang.
Indirekte opdragelse?? Måske er jeg blevet lidt mere hæmmet netop
fordi jeg synes min mor var for frigjort??

> [...]
> egen
> krop...... nærmest som om det er noget ulækkert noget at gøre.......

For mig er det ikke ulækkert, men jeg tror jeg føler at jeg
"udleverer" mig selv, hvilket man jo på et eller andet plan også gør.
Det at turde gøre det, er måske netop det der skal til for at opnå de
sexuelle højdepunkter.

> andre bud??

Kan kun tale for mig selv, og det er hermed gjort :0)

Mange hilsner fra
Sanne

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-06-02 23:09

> [...]
> jeg har været alene, men har som sagt aldrig fået orgasme ved det.
> Formentligt og forhåbenligt fordi jeg bare ikke har været ihærdig

det kan du jo kun selv vide om det er årsagen*G* eller rettere.... det
finder du forhåbentlig snart ud af )

> Kan dog godt være genert over at kæle med mig selv, mens min partner
> kigger på.........aner ikke hvorfor, for jeg synes egentligt ikke jeg
> er specielt genert - bader da også topløs ved stranden og den slags.

jeg havde en veninde som jeg desværre ikke ser mere... men vi var MEGET nære
veninder i 9 år.......
hun er en smuk pige..... gik som du også topløs på stranden og var absolut
ikke genert på noget punkt..... alligevel gik der år i forhold til mig før
hun var tryg nok ved situationen til at hun begyndte rigtig at kæle for sig
selv.....
rent faktisk købte hun sit første stykke "legetøj" en dag vi var på shopping
sammen, da vi havde kendt hinanden i 7 år.......
hun er langt mere mindet på at kæle for sin partner end for sig selv.. føler
sig "dum" så at sige.... ( hendes egne ord)....

noget jeg faktisk gødt kan relatere til.. og noget jeg selv følte i den
spæde start af min seksuelle karriere...
med tiden lærte jeg at slappe af og bare nyde... og være fucking ligeglad
med hvordan jeg ser ud og virker på partneren..... ganske enkelt lukke alt
andet ude end følelsen.... så vidt jeg husker startede jeg med at "træne"
mig selv i det i det små med lukkede øjne..... sådanne ganske få bevægelser
og kærtegn og prøve at finde ud af hvordan partneren reagerede.... heldigvis
reagerer de fleste mænd meget positivt på det*G*
lidt ligesom at fortælle partneren hvordan man kan lide det..... det kan
være hamrende svært at gøre men er enormt befriende når det er gjort....

> [...]
> dengang.
> Indirekte opdragelse?? Måske er jeg blevet lidt mere hæmmet netop
> fordi jeg synes min mor var for frigjort??

det kan jo godt være... det kan også være dine veninder dengang havde en
"strengere" indgangsvinkel hjemmefra end du og at du på den måde indirekte
har fået det ind.... man kan gisne om så meget..... jeg tror ikke der er
nogen der på minuttet kan fortælle hvornår deres forhold til deres krop er
blevet grundlagt....

det skal iøvrigt siges at jeg altid har været en stille pige... genert og
undseelig..... hende der var nem at mobbe..... og absolut ikke en af de
populære..... det vendte først i 9 klasse.........

> [...]
> "udleverer" mig selv, hvilket man jo på et eller andet plan også gør.
> Det at turde gøre det, er måske netop det der skal til for at opnå de

det tror jeg bestemt har meget med det at gøre.... trygheden ved at vise
hvem man er 200%... nogle kan gøre det meget nemt og andre er væsentlig mere
tilbageholdne......
jeg husker da også at jeg følte mig enomt "nøgen" da jeg begyndte på
dette.... nu er det en naturlig del af mit sexliv.... noget jeg ikke vil og
ikke KAN undvære....
ligesom det med at jeg da jeg var yngere var en "stille elskerinde"... hvor
jeg nu absolut ikke holder mig tilbage verbalt

Fra : Gudrun

Dato : 19-06-02 21:38

"Sott" <sott_s@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

> [...]
>at jeg fik jævnligt orgasme ved onani fra jeg var omkring 7-8
>år. Til gengæld skulle jeg blive 28 år, før det lykkedes en mand

Jeg ved også at jeg med sikkerhed har onaneret jævnligt (med orgasme)
siden jeg var en 7-8 år gammel...
Jeg var 18 da en mand første gang gav mig orgasme, men jeg oplever
helt klart at det bliver nemmere med årene. Ikke sådan at forstå, at
det tidligere var specielt svært - det er bare "enormt" nemt nu *G*

>Jeg er nysgerrig - er der mon mange piger, som ikke får orgasme
>før "sent" i livet - og kan de ikke engang give sig selv det?

Ja, der er jeg egentlig lige så nysgerrig som dig...

Knus Gudrun

Fra : Ghita

Dato : 19-06-02 21:57

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Sott" <sott_s@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

Hej Søs og Gudrun

> Ja, der er jeg egentlig lige så nysgerrig som dig...

Jeg har hørt om mange piger der aldrig har fået orgasme før
de har født deres første barn.
Har undret mig over grunden, og min teori er nok at man ved
en fødsel er nød til at give fuldstændig slip på sine hæmninger i en
anden udstrækning end tidligere, og måske derfor får et mere
afslappet "forhold" til sit underliv bagefter.
Har ihvertfald svært ved at tro på den med at der fysiologisk sker
noget med underlivet ved en fødsel der ændrer på evnen til orgasme.
Ghita

Fra : Henning

Dato : 20-06-02 07:00

Sott <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Hej Søs

> [...]
> at jeg fik jævnligt orgasme ved onani fra jeg var omkring 7-8
> år. Til gengæld skulle jeg blive 28 år, før det lykkedes en mand

Jeg kunne også tidligt give mig selv orgasme, men
ingen kvinde har endnu kunne give mig det, ved at
hun arbejder og jeg bare forholder mig fysisk i ro *GG*

MVH
Henning

Fra : Sanne

Dato : 19-06-02 21:52

Hej Sabina

> hehe... kan jeg egentligt godt forstå.....
> du er velkommen til at smide en mail til mig privat ang dette....
> teknik kan
> nemlig ofte være tricket der får det hele til at virke*G*

Tak, vil jeg meget gerne......er bare ikke helt sikker sikker på hvad
jeg skal spørge om, for jeg er temmelig uerfaren på legetøjsområdet
*g*.
Sender dig nok en mail med indholdet:

sexlegetøj ???????? hjælp *lol*

Mange hilsner fra Sanne

Fra : Hanne L

Dato : 23-06-02 17:51

Sanne skrev i en meddelelse

Hej Sanne

> KLIP

Jeg må prøve den sammen med en dildo, da det ikke virker
for mig. Der skal en mands fingre til. Og frustrerende nok
har jeg ikke selv fingerkræfter til at kunne gøre det

> *s* - føler mig efterhånden meget teknisk bagud *g* - NU må
> jeg vist hellere få taget mig sammen og få købt noget legetøj
> :0)

Du skal bare vide, hvad det er, du har brug for, og det
kan jo være svært, når du har svært ved at få orgasme.
Legrtøj virker jo meget forskelligt efter, hvad det er for
en slags, og hvilken stimulation man tænder mest på.

Jeg har altid kunnet komme ved klitorisstimulering, og
har først fundet den sande glæde ved G-punktsorgasme
med min seneste kæreste. Det har til gengæld været
en åbenbaring for os begge, fordi jeg kan komme flere
gange hurtigt efter hinanden på den måde, hvor den
anden form for orgasme tager længere tid.

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-06-02 01:31

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message

> Jeg må prøve den sammen med en dildo, da det ikke virker
> for mig. Der skal en mands fingre til. Og frustrerende nok
> har jeg ikke selv fingerkræfter til at kunne gøre det

det kræver lidt snilde at holde ægget på g-punktet men det kan godt lade sig
gøre......*G*
vibrationerne fra ægget forplanter sig i dildoen og giver lidt ekstra sjov i
den retning....
fordelen ved den doppelte jelly er også at hvis man godt kan lide at blive
fyldt rigtig ud kan den lægges doppelt )

Fra : Hanne L

Dato : 02-07-02 01:51

Sabina Hertzum skrev i

Kære Sabina

> [...]
> fordelen ved den doppelte jelly er også at hvis man godt kan
> lide at blive fyldt rigtig ud kan den lægges doppelt )

Sådan en har jeg godt nok ikke, men synes, det lyder
voldsomt med den dobbelt.
Det andet må jeg prøve, når lysten til at lege kommer igen *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-07-02 08:34

> [...]

> voldsomt med den dobbelt.
> Det andet må jeg prøve, når lysten til at lege kommer igen *S*.

den er jo dobbelt i den forstand at den er ekstra lang og har et "hovede" i
begge ender*G*
og jeg vil sige at kan man rumme en hånd kan man også rumme to dildoer...
hvilket det jo reelt bare er når den er foldet sammen*G*
men altså*G* smag og behag )

Fra : Sanne

Dato : 16-06-02 21:22

Fra : Sanne

Dato : 16-06-02 21:22

Fra : golden

Dato : 14-06-02 21:33

Hej Sanne.
Skulle det nu gå hen og blive et uoverstigeligt problem, så kan man tage
enekurser hos en sexolog. Det handler jo ikke kun om at lære at få orgasmer
men også om at forstå hvad der evt. ligger til grund for din blokering af en
orgasme.

Jeg var selv en tid om at lære at få en "orgasme" og fik først funder ud af
hvad det var i en alder af 20 - og der havde jeg trods alt været seksuel
aktiv i 5 år. Men siden da har jeg simpelthen eksperimenteret selv og funder
ud af hvilken kombination der kan lede til en.

Hvis du ikke er vant til at lege med dig selv og har svært ved at "komme
igang" så kan det rent faktisk hjælpe at se en pornofilm (hvor plat det så
end lyder). Håndbruser er også en "hjælp" på vejen, hvor du langsomt kan
lære dig selv at kende. For det handler ikke om du skal finde ud af på én
aften hvordan du får orgasme, men at du langsomt finder de punkter der
pirrer dig og prøver forskellige kombinationer.

Mangel på lyst efter nogen tid kommer jo dels af du ikke opnår fuld
tilfredsstillelse, så prøv at bryde kæden.

Under alle omstændigheder synes jeg det er flot du har postet dette, så du
kan forsøge dig videre. For det er alt for stor en nydelse at gå glip af.

Held og lykke.

knus fra golden

Fra : Sanne

Dato : 16-06-02 21:31

Hej golden

> [...]
> orgasmer
> men også om at forstå hvad der evt. ligger til grund for din blokering

Du har nok ret - har faktisk været ved en, efter en henvisning fra min
læge, men min daværende kæreste var med, og istedet for at tale om
mine sexuelle problemer, begyndte hun at tale om andre ting min læge
havde oplyst hende om og som jeg faktisk ikke syntes han skulle høre.
Resulatet var selvfølgelig, at da vi endelig kom til at skulle snakke
om min manglende orgasme, så var jeg ikke ret åben, og temmelig
irriteret på hende :(
Den time fik jeg ihvertfald ikke meget ud af og tror nok at hvis det
skulle være en anden gang, så ville jeg foretrække at tage alene
afsted.........til en anden sexolog.

> [...]
> aften hvordan du får orgasme, men at du langsomt finder de punkter der
> pirrer dig og prøver forskellige kombinationer.

Jo - men når jeg ikke lige finder dem, så mister jeg interessen, og
gider ikke blive ved. Hvis man har lagt og forsøgt i en halv time uden
noget særlig resultat, så er det altså ikke sjovt mere. Har set
pronofilm (dog ikke alene), og de tænder mig da ganske meget *s*.
Vil nu forsøge at overvinde mig selv, og købe noget forskelligt
legetøj og eksperimentere med......

> Mangel på lyst efter nogen tid kommer jo dels af du ikke opnår fuld
> tilfredsstillelse, så prøv at bryde kæden.

Nemlig......dette var det første led i kæden, nu må jeg igang for
alvor :0)

Tak skal du have :0)

Mange hilsner fra Sanne

Fra : Henning

Dato : 17-06-02 05:18

golden <c.golden@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tage enekurser hos en sexolog. Det handler jo ikke kun om at lære at
> få orgasmer men også om at forstå hvad der evt. ligger til grund for

Netop
Det var netop det jeg gjore med min kone

MVH
Henning

Fra : peter

Dato : 16-06-02 11:32

> [...]
> virkeligt at det er noget der mangler i mit sexliv. Har også problemer
> med at jeg efter et stykke tid mister lysten til sex.

Jeg har desværre ikke noget råd at give dig.

Jeg kunne selv have skrevet dit indlæg ned til mindste ord. Jeg vil bare
sige at du er ikke alene, selvom det selvfølgelig ikke gør dit problem
mindre. Jeg har prøvet at bruge dildo, men det har ikke virket for mig, men
bedre held til dig.

mvh Ranner

Fra : Sanne

Dato : 16-06-02 21:32

Hejsa!

Regner med at du ikke hedder Peter :0)

> [...]
> sige at du er ikke alene, selvom det selvfølgelig ikke gør dit problem
> mindre. Jeg har prøvet at bruge dildo, men det har ikke virket for

Krydser fingrer for os begget to, og takker for dit brev :0)

Knus fra Sanne

Fra : Henning

Dato : 17-06-02 05:21

Sanne (slet 3LTGG) <flamme_2002@3LTGGhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!

Hejsa Begge

> Krydser fingrer for os begget to, og takker for dit brev :0)

Som Golden var inde på, handler det også om blokeringer og
ikke kun teknik
Så der skal også arbejdes mentalt for sagen.

MVH
Henning