Opd. Tortie-børn
Fra : marianne hellemose

Dato : 13-06-02 18:55

Hmm jeg må nok hellere lige fortælle at Molly har
fået et hjem, så nu er der kun Mille tilbage.............
nogen der har en "tids.stop-maskine" æv hvor blir
her stille når elefant-ungerne flytter hjemmefra.

--
Marianne (der snart tæller dage)

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-06-02 19:39

Hej Marianne.

Vil det så sige, at Lillebror også flytter?
Og hvor flytter lille Molly hen?

Men hvor er det dejligt at høre, at så mange af dem får nye hjem "til tiden"

-Mon ikke det også lykkes med Mille

Mange hilsner
Katrine, som altid er nysgerrig

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-06-02 20:01

Hej Katrine
*GG* Hvis man ikke er nysgerrig får man jo aldrig
noget at vide...
Både Lillebror og Molly skal til storkbh. forskellige
steder godt nok, så det er absolut en stor procentdel
der bliver "eksporteret". Ada skal "lige" hen om hjørnet,
så er der Mille (hmm hvem ved måske blir hun her)
resten skal ind til storkbh.

--
Marianne

Fra : Mette Svangren

Dato : 13-06-02 19:38

Hej Marianne

Hvor er det dejligt, at der er fundet hjem til næsten hele flokken. Jeg kan
nu forestille mig, at det giver en vis ro at vide, -også selvom du kommer
til at savne dem

Desværre går det ikke så godt med at finde hjem til værkstedsmiverne. Det er
stadig kun Kina, som vi selv beholder, og Mis Sophie og Mads, der skal ud
til mine svigerforældre, der har fået hjem.
Vi har fået en del forespørgsler, men så snart folk hører, at de "bare" er
ganske alm. huskatte uden spændende og usædvanlige mønstre eller langhårede,
samt at der går yderligere 1-2 måneder før de kan flytte hjemmefra, hører vi
ikke mere.

Så hvis der er nogen, der kender nogen....så gentager jeg mig selv! *G*

Dem, der stadig mangler hjem er Lillebror (sort/hvid) og Rosinen (klassisk
gråstribet med hvide sokker), begge nu 7 uger. Og så er der de fire små og
endnu navnløse. En sort/hvid, en hvid med gråstribede pletter, en meget mørk
stribet helt uden hvidt (og kæmpestor) og en brunstribet (næsten rødbrun),
også helt uden hvidt.

De er altså meget, meget søde!

MVH Mette (der nu glæææder sig til sit første kattettræf)

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-06-02 20:07

Hej Mette
æv hvor surt, men vi må bare være ekstra vågne, og
hvis nogen er letsindig *GG* nok til at nævne ordet killing
bliver de lige tvangsindlagte til at høre lidt om vores
NG-killinger, hvor i jylland er det du bor ??

Fra : Mette Svangren

Dato : 13-06-02 20:10

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d08ed6d$0$71635$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> bliver de lige tvangsindlagte til at høre lidt om vores
> NG-killinger, hvor i jylland er det du bor ??

Ja, med lidt fælles hjælp...*G*
Vi bor på Juelsminde-halvøen, ikke langt fra hverken Vejle eller Horsens, og
kun en lille times kørsel fra Århus.

MVH Mette

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 14-06-02 07:49

On Thu, 13 Jun 2002 20:38:25 +0200, "Mette Svangren"
<svangut@hotmail.com> wrote:

> [...]
>stribet helt uden hvidt (og kæmpestor) og en brunstribet (næsten rødbrun),

   Har du billeder af Rosinen? Jeg vil så gerne se ham :) Godt
nok har jeg desværre ikke lov at få flere katte tror jeg - men IH hvor
jeg ønsker mig en klassisk gråstribet kat med hvide sokker..... Se det
er jo hvad man kalder en rigtig kat ;)

--
/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Mette Svangren

Dato : 14-06-02 08:15

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nok har jeg desværre ikke lov at få flere katte tror jeg - men IH hvor
> jeg ønsker mig en klassisk gråstribet kat med hvide sokker..... Se det

Hej Trine

Ja, mine svigerforældre valgte også Mads (der ligner Rosinen) fordi man på
en gård bare MÅTTE have en gråstribet mis
Han kan ses her
http://community.webshots.com/photo/38832806/38835576FwnDsQ
(håber linket går igennem). Det er ham, der så yndefuldt har fødderne i
maden *G*

Og på det her billede
http://community.webshots.com/photo/38832806/38833976phBeAP
står han til venstre bag Lillebror.

Og så bemærker jeg en vis tvivl ...Tror du kun, at du ikke må få flere
katte. Det lyder næsten som: måske må jeg godt *G*

MVH Mette

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-06-02 09:08

Hej Trine
Du skal jo huske at pointerer at det er jo en god
gerning at give Rosinen et godt hjem, at hele NG'en
sidder og krydser poter for at værkstedsmiverne
allesammen får deres egne slaver

Fra : Jette

Dato : 13-06-02 23:57

"marianne hellemose" skrev:
> [...]
> nogen der har en "tids.stop-maskine" æv hvor blir
> her stille når elefant-ungerne flytter hjemmefra.

Ja, intet varer evigt... desværre heller ikke glæden ved at have små
radiobiler i huset. Og jeg kan sagtens forstå, at det må være svært at
se de små forsvinde ud af døren, når den tid kommer.... *snøft*

Er glad for jeg ikke selv har mulighed for at få killinger, for jeg
ville græde snot når de blev hentet ...

Men inden jeg bliver alt for sentimental, skal jeg lige huske at bede
dig skrive et par ord om hvordan det er gået Tortie og hendes
killinger... vi har jo kun en halv historie på hjemmesiden, så når den
sidste killing er afsat (medmindre det ender med du beholder den ,
håber jeg du har tid/lyst til at nedfælde, bare sådan i store træk,
hvordan det hele endte.... hvordan du fik killingerne afsat, og lidt om
Torties fremtid..... vil du det?

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-06-02 06:55

Hej Jette
Ja det kan du roligt regne med at jeg vil, ud af et helt
"katteliv" har det her kun været et øjeblik, men Tortie
har sat et poteaftryk i mit hjerte som aldrig forsvinder,
killingerne ligeså.

Fra : Jette

Dato : 16-06-02 12:11

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> "katteliv" har det her kun været et øjeblik, men Tortie
> har sat et poteaftryk i mit hjerte som aldrig forsvinder,

Okay.. det lyder godt... bare send teksten når du har noget klar, så
krydrer jeg lige med et par billeder. Hvis du har nogle bestemte
billeder du vil have med, så bare send dem sammen med teksten ...

Mvh. Jette

Fra : nitsen

Dato : 14-06-02 07:11

> [...]
> nogen der har en "tids.stop-maskine" æv hvor blir
> her stille når elefant-ungerne flytter hjemmefra.

Dejligt at høre at mitterne har fået nye hjem §, og ja, det er eddersvært
at sende "børnene" hjemmefra. Jeg har godt nok kun haft hjemmelavede
killinger en gang i mit liv som katteejet, men suk jeg husker afskeden som i
går.

> Marianne (der snart tæller dage)

Uha- jeg har sgi da talt dage siden jeg var besøg nede hos dig *smil* - uh
vi glæder os til Agnes kommer hjem og hærger på bedste killingemaner. Det
bliver dejligt med liv i huset - (Frode muler) ja ja Frode vi har jo dig,
men du er jo lidt af en sofapude *fniz*

Mvh
Anitaog Frode der synz det er edderstrengt at kommilegeraten Fido er taget
på ferie i en hel uge.

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 21:28

> Hmm jeg må nok hellere lige fortælle at Molly har
> fået et hjem, så nu er der kun Mille tilbage.............

Det er altså flot at alle på nær en har fået hjem, hvor skønt, jeg
håber at også Mille må få en kærlig familie.

Men jeg kan godt forestille mig hvor svært det samtidig må være.

Kate