Kattekilling;-)
Fra : Sidse

Dato : 13-06-02 18:12

Hej Alle sammen.
Ja jeg skrev her inde for ca. 9 uger siden, om hvorledes man kunne
se om en kat er gravid. Det vidste sig den var gravid, og har lige
født 4 dejlige killinger, og den ene er til mig! jeg glæder mig for vildt,
til jeg
får den om præcis 12 uger, der har jeg nemlig lige en uges ferie, som jeg
kan bruge med den!

Den er grå, og rigtig dejlig buttet, men jeg mangler et navn, vi ved ikke
kønnet endnu, da Veninde som ejer moderen, ikke har så meget
forstand på hvordan man ser det når de er så små( de er fra i morges)

Så hvis I skulle have lyst til at komme med lidt forslag er jeg åben!

Mange hilsner fra Sidse

sidse@stubnet.dk

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 13-06-02 18:45

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> wrote in message

> [...]
> forstand på hvordan man ser det når de er så små( de er fra i morges)
>
> Så hvis I skulle have lyst til at komme med lidt forslag er jeg åben!

Hej Sidse og tillykke med din nye killing - uuuh 12 uger er lang tid at
vente

Har du kat i forvejen? For ellers vil jeg stærkt anbefale dig at få TO
af killingerne, det er ikke dobbelt besvær, faktisk tværtimod og det er
i al fald dobbelt så sjovt *s*

Nå men kattenavne: http://www.kattenavne.dk/ her er der nogen og der er
mange andre sider på nettet, der kommer sikkert snart nogen her med
flere links, det plejer de

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk

Fra : Sidse

Dato : 13-06-02 19:14

> Har du kat i forvejen? For ellers vil jeg stærkt anbefale dig at få TO
> af killingerne, det er ikke dobbelt besvær, faktisk tværtimod og det er
> i al fald dobbelt så sjovt *s*

Nej jeg har ikke haft kat i 3 år, og jeg har lige foreslået min kæreste det
med at få to, den er han desværre ikke helt med på;-(
Og ja 12 uger er godt nok lang tid, men sådan er det jo!

Sidse
sidse@stubnet.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-06-02 07:54

Hej Sidse,

min husbond mente heller ikke det var en god ide med 2 killinger - men
efter en uge med en hyperaktiv killing så kunne han godt se fidusen i at
anskaffe nr. 2 killing så de havde hinanden at afreagere på! For slet
ikke at tale om alle de ulykker som en killing kan finde på når den
keder sig og er alene hjemme *gys*... Arbejdet med 2 stk. er såmænd ikke
meget større end med en enkelt, det koster bare lidt mere i foder og
kattegrus men til gengæld er fornøjelsen ved at se to misser lege sammen
totalt ubetalelig

/Pernille (der netop har fået mis nr. 3...)

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 21:23

> Nej jeg har ikke haft kat i 3 år, og jeg har lige foreslået min
> kæreste det med at få to, den er han desværre ikke helt med på;-(
> Og ja 12 uger er godt nok lang tid, men sådan er det jo!

Hihi, Sidse, du skal bare have kæresten med ud til veninden så kan han
jo selv se hvor livlige de er Sådan omkring 6 ugers alderen hvor de
er allevegne på en gang

Tillykke kan godt forstå du glæder dig, men heldigvis kan du jo besøge
din killing rigtigt tit når det nu er din veninde, ikke?

Kate

Fra : Sidse

Dato : 15-06-02 10:28

> [...]

> Tillykke kan godt forstå du glæder dig, men heldigvis kan du jo besøge
> din killing rigtigt tit når det nu er din veninde, ikke?

Han vil ikke overgive sig, han er stædig. Han mener aftalen lød på en kat,
men jeg må jo
blive ved med at plage, så kan det være han overgiver sig

Jeg kan desværre ikke se den så tit, da den befinder sig på Lolland, og jeg
selv bor
på Stevns. Vi har lige købt hus og er igang med at sætte i stand, så jeg
prøver
at finde en dag hvor jeg kan komme ned og se den. Men jeg får vist sendt
nogle billeder
af den i dag, og det glæder jeg mig til!

Mange hilsner fra sidse

sidse@stubnet.dk

Fra : Kate

Dato : 16-06-02 09:50

> Han vil ikke overgive sig, han er stædig. Han mener aftalen lød på
> en kat, men jeg må jo
> blive ved med at plage, så kan det være han overgiver sig

Hihi, det kan være du skal lade være med at plage. Helt lade være med
at tale om andre end den i skal ha'. På et eller andet tidspunkt kan
det jo være han så selv undrer sig og _så_ skal du slå til

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-06-02 18:52

Hej Sidse
Tillykke med "baby"-missen, 12 uger er laaang tid
når man går og venter, jeg er i den omvendte situation,
dvs. jeg har killinger der alt for snart skal hjemmefra.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk