Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot G2
Fra : bb

Dato : 13-06-02 17:03

Hi Gruppe

Jeg besluttede mig idag for at springe til, med dette kamera, jeg valgte at
købe forhandlerens sidste af typen "den sorte" fordi der medfulgte IBM' s
MicroDrive kort på 1GB.
Skulle der være nogle i gruppen der har nogle "fiduser" eller noget jeg skal
være varsom med, hører jeg med stor interesse om dette.
Dette skrives mens batteriet på kameraet lades op, så jeg har intet billede
taget endnu. Men nu er det heldigvis snart Weekend.

Med håbet om evt. respons

benny

Fra : Jonas Levring

Dato : 13-06-02 18:22

Bare lige for nysgerrighedens skyld: "hvad har du givet for sådan et" ?

/Jonas Levring

Fra : Peter Larsen

Dato : 13-06-02 18:46

Gidder du smide et billed eller to i bedste kvalitet til mig.... :D

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk

Fra : bb

Dato : 13-06-02 19:59

Hi igen

Til Jonas
Vi er i den dyre ende - Standard kameraet "det stålgrå" kunne jeg erhverve
for 7.845
"Det sorte" røg op i 9.695 hvilket giver en prisforskel på 1.850, så det er
vel hvad jeg reelt måtte bøde for det ekstra MicroDrive kort, jeg mener at
have set MicroDrive kortet, på edb-priser, til ca. 3.000 kr.

Til Peter

Det vil jeg da gerne - men jeg er ikke "klar" endnu - skal lige finde ud af
"dyret"

mvh

benny

Fra : J@N

Dato : 13-06-02 22:22

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev i en meddelelse
> Gidder du smide et billed eller to i bedste kvalitet til mig.... :D

Der findes tonsvis af G2-billeder på nettet bl.a.her:

http://www.dpreview.com/reviews/canong2/page21.asp

Jan

Fra : Hans Kruse

Dato : 16-06-02 09:53

Der findes en del billeder taget med mit G2 på
http://megapixel.dk/brugere/visbruger.php?id=48 og de findes i bedste
tekniske kvalitet.
Mvh,
Hans