Apache og php - en lille detalje
Fra : Marc Jørgensen

Dato : 13-06-02 16:38

Jeg har fået det til at virke, men af en eller anden årsag virker php
ikke i underbiiblioteker. Hvad er det jeg skal rette?

Altså en fil E:\apache\htdocs\admin.php virker
men E:\apache\htdocs\php\admin.php gør ikke.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 13-06-02 16:32

On Thu, 13 Jun 2002 17:38:24 +0200, Marc Jørgensen wrote:

> Jeg har fået det til at virke, men af en eller anden årsag virker php
> ikke i underbiiblioteker. Hvad er det jeg skal rette?
>
> Altså en fil E:\apache\htdocs\admin.php virker men
> E:\apache\htdocs\php\admin.php gør ikke.

Sikkert fordi du i din konfiguration har lavet et ScriptAlias på /php/.

--
Christian Jørgensen | Never make any mistaeks.
http://www.razor.dk |

Fra : Marc Jørgensen

Dato : 13-06-02 17:14

Tak skal du have. Det var derfor,