Hjælp med opsætning af iexplorer
Fra : Helle Christensen

Dato : 13-06-02 16:41

Hej gruppe
Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg får "slået rammer" til i explorer6.0.
Jeg får kun tomme rammer nu. Jeg har windows 2000 som styresystem. Jeg har
læst de øvrige kommentarer omkring åbning af links i nye vinduer. Mine
internet temp. files tømmes hver gang jeg lukker ned. Er der nogen der kan
hjælpe mig med at løse problemet ?
mvh
Helle

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 13-06-02 19:27

Helle Christensen skrev:

> Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg får "slået rammer" til i explorer6.0.
> Jeg får kun tomme rammer nu.

Du bliver nødt til at præcisere, hvad du mener med "slået rammer"
til.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Helle Christensen

Dato : 14-06-02 06:04

Undskyld de manglende oplysninger. Men hvis jeg eksempelvis skal ind på en
hjemmeside, hvor der er en menu i en venstre ramme på skærmen, kan jeg ikke
se indholdet i denne. Eller pc-banksystemer, der mangler jeg indholdet, hvor
man skal skrive adgangsnavn o.s.v.
Jeg håber disse oplysninger hjælper.
mvh
Helle

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-06-02 09:30

Helle Christensen wrote:
> [...]
> se indholdet i denne. Eller pc-banksystemer, der mangler jeg indholdet, hvor

Du er nok nødt til at være endnu mere præcis. Umiddelbart kunne det lyde
som et Java-problem med tanke på banken, men kom med nogle adresser på
sider, hvor du ikke får vist indholdet i en menu.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Helle Christensen

Dato : 14-06-02 10:29

Problemet er f.eks Nordea's log-on-system til deres pc-bank og
husbyefterskole.dk.
mvh
Helle

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-06-02 12:34

Helle Christensen wrote:
> Problemet er f.eks Nordea's log-on-system til deres pc-bank og
> husbyefterskole.dk.

Det er en Java-fejl. Det kunne tyde på, at du enten ikke har Java
installeret, eller at den Java du har ikke virker på de pågældende
sider. Du kan læse om Java-fejlfinding her:
http://makeashorterlink.com/?U2C051F01

Og så må du forøvrigt gerne benytte den almindelige fremgangsmåde, når
du svarer på indlæg i nyhedsgrupperne. Det vil sige, svare under det du
citerer og klippe unødvendig tekst væk fra citatet. Det fremmer
læsbarheden for langt de fleste brugere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Helle Christensen

Dato : 14-06-02 21:05

Hej Kim
Undskyld min uvidenhed omkring læsbarheden af indlæg. Jeg håber jeg har
gjort det rigtigt denne gang.
Jeg takker for linket, jeg tror jeg er blevet klogere. Jeg havde dog været
inde på produktsupporten, men havde ikke fundet hjælpen der. Det har jeg nu.
mvh
Helle

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-06-02 21:42

Helle Christensen wrote:

> Undskyld min uvidenhed omkring læsbarheden af indlæg. Jeg håber jeg har
> gjort det rigtigt denne gang.

Jo, men det betød nu ikke, at du slet ikke må citere

> Jeg takker for linket, jeg tror jeg er blevet klogere. Jeg havde dog været
> inde på produktsupporten, men havde ikke fundet hjælpen der. Det har jeg nu.

Jeg håber, du får det til at virke, ellers vend tilbage. Jeg er ikke
selv den store kender i opsætningen af Internet Explorer, men jeg er
sikker på, at der så er andre her, som kan hjælpe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen