ONDT nyt TIL ALLE katte venner -
Fra : Chokmah

Dato : 13-06-02 14:44

En hjemmeside som BLEV lukket for ca. et år siden, er nu
tydeligvis tilbage igen.

Vi SKAL få fjernet denne side endnu en gang! En japaner i New York
avler og
sælger katte som kaldes for BONSAI CATS.
Det lyder jo i og for sig fint, hvis det ikke havde været fordi at
disse
katte, får et muskelafslappende middel, puttes i en flaske, og blir
lukket inde i flasken hele livet!! Kattene bliver madet gennem et rør
og
har en lille slange til afføring. Kattens benstruktur former
sig efter flasken efterhånden som den vokser, og former sig efter
flaskens
form. Kattene får aldrig en chance til at strække sig. De bliver
brugt
som originale og eksklusive pyntegenstande.

Disse umenneskeligheder er sidste trend i New York, Kina, Indonesien
og
New Zealand.

Hvis du kan klare det, så kan du tage et kig på
www.bonsaikitten.com

Kopier (lav altså en ny mail, kopier denne tekst ind og skriv dit
navn
længst nede på siden) og send den til ALLE du kender. Hvis du ser at
den
har opnået 500 navne så send mailen til:
anacheca@hotmail.com
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Bettina

Dato : 13-06-02 14:59

Det er stadig en hoax

Bettina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 13-06-02 15:05

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi SKAL få fjernet denne side endnu en gang! En japaner i New York
> avler og
> sælger katte som kaldes for BONSAI CATS.

Med frygt for nu at få på pullen tillader mig alligevel at gøre
opmærksom på at man måske lige skulle se lidt på de andre indlæg tråde
i gruppen inden man poster et indlæg som dette .. det er nemlig 3.
eller 4. gang inden for få dage en tråd i stil med denne er dukket op
i både denne ng og også andre af ng. dyr grupperne .. og hver gang er
det blevet bedyret at der er tale om en grovkornet spøg og når der
flere gange er gjort opmærksom på dette ... oven i købet i løbet af de
sidste dage mener jeg ikke der endnu en gang er grund til at opfordre
til spam hvilket jeg altså anser en skrivelse sendt ud til mange
personer for at være ..

Hej fra Ami

Fra : Chokmah

Dato : 13-06-02 17:55

On Thu, 13 Jun 2002 16:05:14 +0200, "Anne-Marie Prange Madsen"
<ampm@ribe.bynet.dk> wrote:

> [...]

>opmærksom på at man måske lige skulle se lidt på de andre indlæg tråde
>i gruppen inden man poster et indlæg som dette ..

du har fuldstændig ret og ja jeg faldt i med begge ben
forklaring er her :
http://www.berlingske.dk/artikel:aid=191314/

men jeg mener nu grov spøg eller hvad man kalder det - så mener jeg
rent faktisk den slag morsomheder skulle være strafbare.

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 13-06-02 17:30

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ikke igeeeeeen

LÆS DOG FOR POKKER BARE POSTERNE FRA I DAG!!!!!! Inden der spammes mere
om det. PLEEEEEASE!

Uvenlig hilsen
Lisbeth

Og sorry det lige skulle gå ud over DIG Chokma... du var bare så uheldig
at være dråben der fik bægeret til at løbe over hos mig

Fra : Christina K

Dato : 13-06-02 17:05

Lisbeth Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:c812bc2234c8acebfc198c9aaa402d72.15796@mygate.mailgate.
org...
> [...]
uheldig
> at være dråben der fik bægeret til at løbe over hos mig

Okay, Lisbeth nu er jeg også ved at have fået nok af Bonsai kittens for
idag. Det var da også ligegodt utroligt at det kan blive ved.........

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk