The Mothman Prophecies (Spoily)
Fra : Pat

Dato : 13-06-02 13:54

Mjello

Har I set den ? Cool film !

MEN....min kæreste og jeg diskuterede 2 ting efter vi kom ud af biffen
for ca en uge siden! Kan huske den ene, men vi må se om jeg kommer i
tanker om den anden mens jeg skriver her...

Der står på et tidspunkt i filmen "2 years later" (det er EFTER
Richard Gere's kone er død) ! Senere..langt senere i filmen..mod
slutningen, snakker Richard Gere i telefon med Connie, som er
politibetjent, og han tuder en smule fordi, som han siger "today, it's
been 2 years" (eller noget i den dur), hvor han henviser til det der
skete med hans kone!
Hvordan kan det lade sig gøre??? Det kan det ikke!!!

Mvh. Pat
V8 Rulez ! ! !

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 13-06-02 23:00

> [...]
> skete med hans kone!
> Hvordan kan det lade sig gøre??? Det kan det ikke!!!

Jeg vil tro det er i starten af filmen "det går galt". Der hvor der står "2
years later" hopper filmen ikke præcis to år frem, men nærmere 1 år og 11
måneder, så det så godt kan passe med at der er gået 2 år til sidst i
filmen.

Det er nu ikke noget jeg vil kalde en fejl, da det vil virke ret tåbeligt
hvis skulle skrives "1 year 10 month 20 days 2 hours and 42 minuttes later"
i stedet for bare "2 years later"

Ellers en ok film, men efter min mening bare med en lidt for kedelig
slutning.

-The Baptizer
ww.area42.dk

Fra : Mads A

Dato : 15-06-02 01:03

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message
> Ellers en ok film, men efter min mening bare med en lidt for kedelig
> slutning.
Præcist hvad jeg tænkte, indtil jeg så traileren
og læste at den var baseret på en virkelig hændelse.
Så gik den lige et point op på min spooky-skala.

/Mads

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-06-02 13:44

> Præcist hvad jeg tænkte, indtil jeg så traileren
> og læste at den var baseret på en virkelig hændelse.
> Så gik den lige et point op på min spooky-skala.
>
> /Mads

Du kan jo aldrig vide om den er baseret på rigtige hændelser, men blot at
den er baseret på rigtige personers fortællinger.

Fra : John Hinge

Dato : 19-06-02 14:13

On 18 jun 2002 Per Kristensen was heard to say:

(om Mothman Prophecies)
> Du kan jo aldrig vide om den er baseret på rigtige hændelser, men
> blot at den er baseret på rigtige personers fortællinger.

Ahh, ligesom 'The Entity' ?
http://us.imdb.com/Details?0082334

Jeg så den første gang midt i 80'erne, og der fandt jeg den ganske
spooky. Senere har jeg liidt svært ved at se den som synderligt spooky.
Men dog nogenlunde underholdende.. Specielt den sidste scene..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs