Glad jer til Århus Festuge
Fra : Ingrid

Dato : 13-06-02 12:05

Så er det officiele festuge program kommet, Festugens website er lige blevet
lanceret i dag kl. 12.00. Jeg må sige med det sammen at sitet er 100% nemmer
at finde rundt i end sidste år. Det var så det første positive, det andet er
at de simpelthen har banket et kanon program sammen på Univers, hvor der er
gratis adgang til bl.a. følgende koncerter:

31. august Superheroes og Marie Frank
1. september Karen Busck
3. september Garbo og Allan Vegenfeldt
5. september SuperJeg og Loveshop
6. september Carpark North og Jupiter Day

http://www.aarhusfestuge.dk

I skal ikke komme og sige at der aldrig sker noget i Århus !

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Jacob

Dato : 13-06-02 12:09

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3. september Garbo og Allan Vegenfeldt
> 5. september SuperJeg og Loveshop
> 6. september Carpark North og Jupiter Day

Ganske pænt program må jeg sige. I kan godt regne med at se mig i første
geled.

---Jacob---

Fra : H.R

Dato : 13-06-02 12:40

jeg glæder mig helt vildt
jeg skal nemli på arbejde og
det betyder ingen musik øl og hygge
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Fra : N/A

Dato : 13-06-02 12:42

Fra : Ingrid

Dato : 13-06-02 12:42

> Well så er det vel heller ikke mere fantastisk?
> Ikke at jeg ikke dukker op til 3 af de navne du nævner, men vi mangler
> stadig et årligt halvstort navn som f.eks. Suede for nogle år tilbage.
> Når man tænker på hvilke navne der ind imellem dukker på på Train
> (A-ha, Paradise Lost oma.) så er det sq for ringe at Festugen ikke kan
> diske op med nogle mere potente navne.
> Men bare vent der er stadig pumpet millioner i Musikhuset hvor der er
> kinesiske forestillinger på 8 timer og meget andet i samme kaliber.
> Rytmisk musik vil altid blive nedprioriteret, øv øv øv.
> [...]

"Kom lad os brokke os
Det er nok det vi har det bedst med ..."

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog

Fra : N/A

Dato : 13-06-02 12:54

Fra : Ingrid

Dato : 13-06-02 12:54

> Bestemt. Men hvis du mener der sker noget ved at holde sin mund så
> fint nok med mig.
> Men er helt enig i at det er et arketypisk dansk nationaltræk
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Selvfølgelig skal man da ha lov til at brokke sig, det gør vi hollændere da
også i store træk. Men det har nok en lidt store chance for at blive hørt
hvis du brokker dig hos festugens komiteen. Her i nyhedsgruppen forsvinder
det bare ud i det blå ..

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-06-02 23:02

On Thu, 13 Jun 2002 13:54:05 +0200, "Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net>
wrote:

> [...]
>hvis du brokker dig hos festugens komiteen. Her i nyhedsgruppen forsvinder

Psssst det har jeg - og mange andre - gjort hvert år

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Tue Linder

Dato : 13-06-02 17:00

> Hej Ingrid!

Dette bryder du dig nok ikke om,
men jeg lover det er den sidste mail,du får fra mig.
For et stykke tid siden,var der en fyr der spurgte til
harddisc-recording,
og jeg mener det var dig,som sendte ham et link til en mixer,
man kan få til 500 kr-.
Jeg kan ikke finde den mail,
så hvis det ER dig,vil du så have noget imod,at sende linket til mig?:)
Hvis jeg husker fejl,så må du meget undskylde.

Mvh Tue Linder