Jeg har et lidt kedeligt problem med min s~
Fra : Hansolo

Dato : 13-06-02 09:55

Jeg er en mand på 24 år. Jeg har det problem at når jeg bliver liderlig så
bliver jeg utrolig utålmodig, jeg kaster mig nærmest over min kæreste lige
så snart hun kommer ind af døren. Mit spørgsmål er så, hvordan kan man blive
mindre liderlig når man først er blevet det?? Er det kolde afvaskninger som
skal til?? eller er det noget andet???

mvh.

Victor

Fra : Chokmah

Dato : 13-06-02 12:04

On Thu, 13 Jun 2002 10:55:23 +0200, "Hansolo" <hansolo@hansolo.dk>
wrote:

> [...]
>mindre liderlig når man først er blevet det?? Er det kolde afvaskninger som

hvis hun ikke har noget problem med det så er der jo ikke nogen grund
til at lave om på noget der fungere fint som det er - det er jo ikke
sig selv forkert at være liderlig hele tiden ....
Mv
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-02 12:37

Hansolo skrev:

> [...]
> liderlig når man først er blevet det?? Er det kolde
> afvaskninger som skal til?? eller er det noget andet???

Din kæreste er da en heldig pige. Mange kvinder får ikke så
meget begær fra deres kæreste som du leverer. Det er det positive
i det da vinder elsker at blive begæret.

Har din kæreste brokket sig over at din seksulle opmærksomhed er
for meget?

Hvad er problemet helt præcist?

Hilsen
Tomas
--
I hate quotations. Tell me what you know.
Ralph Waldo Emerson

Fra : Hansolo

Dato : 13-06-02 21:03

> [...]
> i det da vinder elsker at blive begæret.
>
> Har din kæreste brokket sig over at din seksulle opmærksomhed er

Jeg bliver bare frustreret når det ikke går hurtigt nok, når hun kommer ind
af døren klokken 16:00 og jeg skal vente til klokken 23:00. Så bliver vi
uvenner grundet de sexuelle frustrationer, da jeg bliver irritabel og halv
ondskabsfuld når min "diller" tager over!

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-02 22:15

Hansolo skrev:

SNIP
> [...]
> klokken 23:00. Så bliver vi uvenner grundet de sexuelle
> frustrationer, da jeg bliver irritabel og halv ondskabsfuld

Ok.. du bliver frustreret over ikke at få taget 'trykket' når du
har lyst med det samme? Og ud af det bliver du så irritabel. Når
din kæreste mærker din irraitation tænder hun med garanti af?

Onanerer du så ikke? Jeg mener smut ud på toilettet og tag dte
værste tryk på 3 min og vær sø sød ved hende og lad dig ikke
irriterer. Selvom du skjuler din irration kan hun sikkert mærke
det og det mister hun lysten af.

Elsker du hende?

Tomas

Fra : Esben

Dato : 13-06-02 22:39

> [...]

> vi uvenner grundet de sexuelle frustrationer, da jeg bliver irritabel og
> halv ondskabsfuld når min "diller" tager over!

Tjah, mange mænd kan have det problem at alt hvad de trænger til her i
livet, kommer ud igennem deres seksualitet - måske fordi det er svært at
få bevidsthed om, sætte ord på og kraft bag alle de andre behov.

Så måske du skulle undersøge lidt om der ligger nogle andre behov gemt i
det, som du i virkeligheden bedre kunne blive mødt på. Jeg tror for
mange mænd at det bliver den måde de kan føle at de kommer virkeligt tæt
på et andet menneske - og det er jo godt - men måske det også kunne være
rart at komme tæt på - på andre måder.

Fra mig selv kender jeg det mest som en vældig spænding indeni som kan
stamme fra andre frustrationer i mit liv, som så seksualiseres, og det
har været godt for mig at lære at fange de signalerne om hvad min
frustration mon drejede sig om. Hvorfor: fordi det IMO i sidste ende
giver den dybeste og bedste seksualitet. Det giver bedre tid til et møde
med hende, at kunne lytte til hendes behov, at huske mit eget behov for
at snakke om de ting der skaber spændingen indeni, at kunne åbne op på
andre måder end gennem sex.

Noget af det mest fantastiske med min ex var sgu en dag jeg var vildt på
sex, og hun så bare spurgte om der var noget andet jeg også gerne ville
have, så ville hun gerne møde mig på det. Det var der og det skabte stor
lykke i nogle dage i vores forhold med den reaktion fra hendes side.

Nå, tilbage til det du skriver. Jeg ville blive frustreret over at mine
behov åbenbart ikke er mere vigtige end at min partner mener de skal
udskydes til kl 23:00. Ville det være muligt for dig at opleve det som
tilfredsstillende, hvis I nu lavede noget andet der gav spændingen eller
nærheden alt efter hvad du nu er ude efter?

det var så lige mit indspark

esben

Fra : Ghita

Dato : 13-06-02 23:01

"Hansolo" <hansolo@hansolo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 23:00. Så bliver vi uvenner grundet de sexuelle frustrationer, da jeg
> bliver irritabel og halv ondskabsfuld når min "diller" tager over!

Hvad er grunden til at du skal vente til kl 23.00 ?

Når jeg kommer ind af døren kl 15 med en ungen på armen er sex
heller ikke lige det jeg tænker allermest på. Så er det bare med at
få lavet en kop kaffe til at hive med i bad, og så derefter er jeg
menneske igen.

Hvis vi af en eller anden årsag er børnefri er det en anden sag, og
så er jeg med på den værste når jeg kommer hjem.

Ghita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-06-02 16:35

"Hansolo" <hansolo@hansolo.dk> wrote in message

> [...]
> uvenner grundet de sexuelle frustrationer, da jeg bliver irritabel og halv
> ondskabsfuld når min "diller" tager over!

jeg er ked af at sige det... men jeg vil, som tomas, anbefale at du tager en
3 minutters spiller for dig selv lige til at tage det værste tryk.....
naturligvis er det ikke en sælfølge at du skal vente til kl 23 inden du
"skal have" sex... men rolig forførelse virker nok bedre end at overfalde
hende som et hungrende sexdyr )
er det ikke langt nemmere og dejligere hvis du lige får lettet toppen af
trykket og så bedre kan hygge dig og nyde aftenen med din dejlige kæreste
( som jeg formoder du er hamrende vild med siden du er så ivrig) og derefter
får en nat fyldt med dejlig elskov??

lige en ting*G* jeg går ud fra at i ikke har børn.... det udelukker nemlig
"her og nu sex" i mange situationer ( ikke alle..) så du kan også betragte
det som en måde at træne dig selv op til når børnene kommer )
--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Sott

Dato : 13-06-02 13:12

> [...]

blive
> mindre liderlig når man først er blevet det?? Er det kolde afvaskninger

Kan det ikke bare nydes *smil*.

For mit vedkommende kan jeg sige, at en mands begær
simpelthen er noget af det skønneste der findes, jeg ville
elske at blive "overfaldet" som du beskriver det.

Mht. hvordan man bliver mindre liderlig, når først man
er vildt liderlig.... hmmm.... så vil jeg da også gerne vide
det.

Hvad gør jeg f.eks., når jeg en hel dag ikke kan tage imod
lærdom, fordi alle mine tanker handler om hvordan jeg nær-
mest kan visualisere, at det bare løber ned ad benene på mig
af liderlighed *GG*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Rodenberg

Dato : 13-06-02 21:47

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> For mit vedkommende kan jeg sige, at en mands begær
> simpelthen er noget af det skønneste der findes, jeg ville
> elske at blive "overfaldet" som du beskriver det.

Suuukk ! (stirrende eftertænksomt ud i luften)
Bare der var flere piger der tænkte som dig Søs

Mvh Roden

Fra : Sott

Dato : 13-06-02 22:38

"Rodenberg" <bulderbassen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Suuukk ! (stirrende eftertænksomt ud i luften)
> Bare der var flere piger der tænkte som dig Søs

Åh, du gør mig vildt smigret og glad *smiler stort til dig*

Knuser
Søs, som futter op på en smuk lyserød sky, sikken dejlig
dag det er i dag

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-06-02 14:19

Rodenberg <bulderbassen@hotmail.com> stjal båndbredde med følgende:

> "Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Suuukk ! (stirrende eftertænksomt ud i luften)
> Bare der var flere piger der tænkte som dig Søs

Dem er der da masser af; bare ikke så mange, der som Søs er ærlige med
det

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 17-06-02 15:40

Jens Bruun skrev:

SNIP
> Dem er der da masser af; bare ikke så mange, der som Søs er
> ærlige med det

KAPOW.. hovedet på sømmet!

Tomas
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/

Fra : Chokmah

Dato : 17-06-02 16:34

>Rodenberg <bulderbassen@hotmail.com> stjal båndbredde med følgende:

>Dem er der da masser af; bare ikke så mange, der som Søs er ærlige med
>det

ja hvis der så var tilsvarene nogen færre af Rodenberg eller endnu
vedre slet ingen så gik det jo helt godt :)

fut ;dk.snak.mudderkastning