Er det Søs Fenger ?
Fra : womenweb

Dato : 13-06-02 07:34

Jeg har fået tilsendt følgende tekst-bid:

"Vi har set os i spejlet for længe, gået veje vi aldrig sku' gå....."

Hvem synger, hvad hedder sangen ?

V.H.

Fra : Mads Breddam

Dato : 13-06-02 12:45

> "Vi har set os i spejlet for længe, gået veje vi aldrig sku' gå....."
>
> Hvem synger, hvad hedder sangen ?

Er meget sikker på at det er Søs Fenger. Men titlen.... hmmm... det kan jeg
sgu' ikke huske.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Mads Breddam

Dato : 13-06-02 12:48

> Er meget sikker på at det er Søs Fenger. Men titlen.... hmmm... det kan
jeg
> sgu' ikke huske.

Nu kan jeg huske det..... Den hedder "Strømmen" og det _er_ Søs Fenger.

Fra : womenweb

Dato : 14-06-02 07:24

"Mads Breddam" <breddam@jyde.dk> wrote in message news:<nB%N8.34451$N46.1462215@news010.worldonline.dk>...
> jeg
>
> Nu kan jeg huske det..... Den hedder "Strømmen" og det _er_ Søs Fenger.

Tusind tak for hjælpen !!!!

V.H.