Det er vidst ret klart hvad der overtog mi~
Fra : Kaos

Dato : 13-06-02 06:59

Men jeg har nu snakket med min kæreste uden at sige nogen ting lige ud

Men på lørdag skal jeg i byen uden hende, da hun skal på arbejde og læse til
eksamen så det faldt på belejligt

Men jeg sagde til hende at jeg synes hun skulle smutte i byen men hendes
veninden nu her næste torsdag med hendes veninder...det synes hun også var
fint nok, men hun kunne ikke lide at jeg skulle afsted "alene"(altså med
mine venner)...det er jo lidt dobbeltmoralsk og det kunne hun også godt
se...men jeg fik fortalt hende at vi blev nød til at prøve at lære det...når
vi så har prøvet det lidt kommer det nok til at gå bedre*s* jeg giver det i
hvert fald en god chance så vi kan prøve at få tingene til at køre
igen...ellers er der kun en vej...

Jeg sad også her den anden dag og skrev noget tanke-kort om vores forhold,
og det så ikke helt godt ud...bedre gjorde det ikke at en veninde fortalte
mig at hun har følser for mig, og jeg har altid sytes at hun var en sød
pige...og det satte jo nolge tanker igang...DET ER JO FORRYKT!!!

Men bare rolig....jeg dropper ikke en kæreste pga. én anden pige...men hvis
mine følser for andre overstiger mine følser for min kæreste, må det jo
betyde et eller andet eller tar jeg helt fejl?
Hvis det skulle ske at jeg finder ud af at jeg vil droppe hende(min kæreste)
vil jeg ikke have en ny kæreste med det sammen, jeg vil først være helt ovre
forholdet, sådan at "den nye" ikke evt. skulle udsættes for at jeg såre
hende

Ja...igen læsser jeg bare ud på jer...men det hjælper at få lidt kommentare
fra jer, bare i det hele taget at komme af med det

Tak

/Kaos