Orgasme træning
Fra : Steen Johansen

Dato : 12-06-02 23:00

Orgasme træning - få et træningsprogram til multiorgasmer M & K
Råd og vejledning - psykoterapeutiske indfaldsvinkler .. ,

Du kan sagtens spørge om det, du gerne vil høre mere om;

Torsdag den 13. juni kl. 19.30
i A/B's fælleslokale, Jagtvej 59 A kld.
overfor Assistents Kirkegård nær Ungdomshuset ved Nørrebro's Runddel
Pris kr. 75,- inkl. kaffe / the og småkager i pausen
Flere informationer og tilmelding (- bare så jeg har en lille fornemmelse
af, hvor mange vi bliver):

Pia Struck
Tlf. 35 82 19 10
www.seksualterapi.dk
E-mail mig gerne på: pia@seksualterapi.dk

eller bedre - ring 35 82 19 10

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-02 00:14

Steen Johansen skrev:

SNIP en reklame
Er hun din kæreste Steen?
Tomas som futter til dk.snak.snik
--
I hate quotations. Tell me what you know.
Ralph Waldo Emerson

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-02 00:22

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message news:3d07c4af$0$71643$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Du kan sagtens spørge om det, du gerne vil høre mere om;

Virkede det for dig Steen, eller måtte hun opgive dig?

FUT dk.snak.snik

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 2 billetter til VM Finalen i Japan + rejse og hotel -

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-02 07:19

"John Sahl" <spamtrap1@mandezonen.dk> wrote in message
> Virkede det for dig Steen, eller måtte hun opgive dig?
>
> FUT dk.snak.snik

Pia Struck er gift og bor to blokke fra mig, midt mellem Bjelkes Alle og
Ungdomshuset og ser godt ud og er klart klogere end de fleste
sexterapeuter - men indblander odin-thor og reinkarnation i sin terapi.

En civilingeniør og familiefar i fremskridtspartiet , som jeg kender, har
købt deltagelse i et kursus, og anbefaler hende

Jeg traf hende på sexmessen, hvor hun havde en stand, og synes at et lille
underskudsgivende initiativ som hendes, bør have lov at få reklame på dss, -
klart et ontopic emne

Vedr Steen Johansens sarkastiske copypastning af min rigeligt lange
trådstart, der KLART ADVARER OM FILOSOFI , så er der måske nogle der godt
vil have alle hjørner med i min forsvarstale for at kvinder uden orgasme er
ikke dårligere kommende mødre eller dårligere elskere end andre.
Hvis der er blot een som ku gide åbne, er det ontopic - ikke? At jeg kommer
ind på andet, er så ontopic som når dss-mødre nævner deres børn. Slap af.
Udbyderne har forlængst blevet enige om at OFFTOPIC-MODVILJE ER SINDSYGT
HYSTERI , SOM DE FORAGTER FOLK FOR

Vil man undgå at få sin ng befængt med udenomssnak, så sender man en venlig
privat mail til vedkommende og søger at forklare
_hvorfor_ man gerne vil tages hensyn til og
hvorfor man tror
at man ikke står alene med modviljen.
Der er vist ikke bedre løsninger .

Fra : Mic