Billeder af Gigolo
Fra : Camilla Baird

Dato : 12-06-02 22:24

Vil I se billeder af Gigolo (min nye hankat fra Canada)?
Så gå til http://community.webshots.com/user/dkkorat - folder Gigolo in
Denmark.
mvh Camilla
--
Camilla Baird
mail@korat.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-06-02 23:16

Camilla Baird <mail@korat.dk> writes:

> Vil I se billeder af Gigolo (min nye hankat fra Canada)?
> Så gå til http://community.webshots.com/user/dkkorat - folder Gigolo in
> Denmark.

Jamen tak for kigget..;-D :hop:

bare mig eller ser han voksen ud..:?

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Baird

Dato : 12-06-02 23:32

> bare mig eller ser han voksen ud..:?

Han er 8 mdr - d.10.10.01 er hans føsda. Han er ganske stor og
veludviklet. Meget muskuløs - og hormonerne er begyndt at sætte ind

mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-06-02 10:43

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> writes:

> Han er 8 mdr - d.10.10.01 er hans føsda. Han er ganske stor og
> veludviklet. Meget muskuløs - og hormonerne er begyndt at sætte ind

Så ser vi snart nogle flotte mivere kunne jeg tænke mig..:?

Men han ser flot ud, vil i udstille ham her i dk også så..?
For set med mit ret uerfarne øje passer han godt til beskrivelsen af
racen, hvilket sikkert betyder at han kunne sætte gang i hormonerne
hos nogle koratdamer hen ad vejen *gg*

Men ikke at forglemme tillykke med ham, han ser ud til at have været
turen værd..;-D

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-06-02 11:04

> Så ser vi snart nogle flotte mivere kunne jeg tænke mig..:?

Ja - det håber jeg

> [...]
> For set med mit ret uerfarne øje passer han godt til beskrivelsen af
> racen, hvilket sikkert betyder at han kunne sætte gang i hormonerne

Dine uerfarne øjne har sans for Korater Han er ikke helt i balance i
øjeblikket - men det kommer han igen. Han skal forhåbentlig parre mange
Korat damer i årenes løb

Han skal bestemnt udstilles herhjemme - 1.gang d.30.6 i Års.

> Men ikke at forglemme tillykke med ham, han ser ud til at have været
> turen værd..;-D

Mange tak! Han var så absolut turen værd

mvh Camilla

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-06-02 11:26

> Han skal bestemnt udstilles herhjemme - 1.gang d.30.6 i Års.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at jeg er nødt til at finde til Års,
som tilskuer d. 30.

Og så lige for at tilfredsstille min nysgerrighed: Hvordan foregik
hjemtransporten fra Canada; -Går ud fra, det var med fly *G* og at i måtte
have ham med i kabinen? -Men hvordan tog han det? -Har selv absolut ingen
erfaring med hverken fly eller katteimport.

Mange hilsner -og tillykke med ham *S*
Katrine

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-06-02 12:13

> Jeg bliver mere og mere overbevist om, at jeg er nødt til at finde til Års,
> som tilskuer d. 30.

Du må huske at præsentere dig Jeg har et amerikansk ægtepar og en
finsk pige med - samtidig med at jeg udstiller 4 killinger og 2 ungdyr,
så jeg har nok at lave...

> [...]
> have ham med i kabinen? -Men hvordan tog han det? -Har selv absolut ingen
> erfaring med hverken fly eller katteimport.

han var med i kabinen. Selve flyrejsen tog han vel egt meget godt - han
kedede sig bravt og skulle på bakken, men da han kom ud på "luftetur" i
et puslerum på Schiphol Lufthavn så han ikke ud til at have lidt
overlast

mvh Camilla