Manglende meddelelser?
Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 12-06-02 22:10

Har lige været inde og checke nyhedsgruppe som sædvanlig. Men denne gang var
5-7 af meddelelserne streget over og markeret med rødt kryds, og hvis jeg
gik ind på dem, fik jeg en meddelelse om at de var fjernet fra serveren,
måske på grund af alder (de var ca. 2 timer gamle!?). Et forsøg på at
synkronisere medførte bare at de totalt forsvandt. Det drejer sig om nogle i
tråden katteavl, i OT men sjovt, og en ny om far til killinger (eller sådan
noget).
Er der nogen, der kan fortælle mig hvad der er sket, og kan jeg få dem
igen??

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 12-06-02 22:25

Hej Else

Jeg kan se at du poster gennem TDC og jeg har læst i andre grupper at
de ligesom min udbyder (orange) har nogle problemer med deres
nyhedsserver. Du kan prøve at abbonere på sunsites nyhedgruppe. Sunsite
har kun danskegrupper, men tilgengæld er den stabil.
I dit postprogram indfører du bare sunsite.dk og så burde det virke.

Kate

Ps. du kan også søge på google.com under groups efter indlæg, mange
ligger der på nær måske de allernyeste.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 13-06-02 17:57

Tak for hjælpen, jeg fandt dem på Google.

Fra : Johnny

Dato : 13-06-02 17:11

eller prøv sunsite.dk